Har start problemer med Suzuki Address AP50
- capricorn86
- 2. Rang
- Køretøjer: Peugeut Speedfighter
Re: Har start problemer med Suzuki Address AP50
Jeg tog den gule/gennemsigtige slange af, sugede og gav slip 50 gange, der skete intet
Og jeg kan hører en suge lyd et sted oppe fra låget til tanken, når jeg suger i vacuumslangen, kan ikke helt hører det da slangen ikke er lang nok, men det er nok også uden betydning?
Og ja når jeg hiver IN slangen ud så fosser det ud med Benzin.
Og jeg kan hører en suge lyd et sted oppe fra låget til tanken, når jeg suger i vacuumslangen, kan ikke helt hører det da slangen ikke er lang nok, men det er nok også uden betydning?
Og ja når jeg hiver IN slangen ud så fosser det ud med Benzin.
-
- 15. Rang
Prøv og skru benzindækslet af og prøv og sug igen.
Hvis du har sådan et dækslet med hul i så check at hullet ikke er tilstoppet.
Lyder lidt mærkeligt du kan høre sugelyd oppe ved tanken. Prøv og tag IN slangen af og sug igen og se hvor lyden kommer fra. Kan være slangen ikke holder tæt.
Har scooteren ikke lige virket eller er det længe siden ?
Hvis du har en anden benzinhane kunne du prøve med den.
Den slange der sidder på VENT den er da forbundet med indsugningsstuden er den ikke ? Eller hvor sidder den på ?
Hvis du har sådan et dækslet med hul i så check at hullet ikke er tilstoppet.
Lyder lidt mærkeligt du kan høre sugelyd oppe ved tanken. Prøv og tag IN slangen af og sug igen og se hvor lyden kommer fra. Kan være slangen ikke holder tæt.
Har scooteren ikke lige virket eller er det længe siden ?
Hvis du har en anden benzinhane kunne du prøve med den.
Den slange der sidder på VENT den er da forbundet med indsugningsstuden er den ikke ? Eller hvor sidder den på ?
- capricorn86
- 2. Rang
Jeg har lavet 2 videoer
Den ene hvor du kan hører luft nede fra benzintanken af når jeg suger i VENT slangen
Og den anden hvor jeg følger slangen fra VENT, som går over til et låg jeg ikke aner hvad er, som sidder bag på tanken, jeg har ikke helt prøvet at skrue det låg af endnu.
Altså den virkede den dag jeg lavede indlægget, hvor jeg havde kørt på den og hvor den så efter ikke virkede, muligvis pga ledningerne smeltede på udstødningen og det anede jeg ikke.
Og så virkede den lige i 2 sekunder i dag da vi fik ledningerne samlet, muligvis fordi den så ikke fik noget benzin.
Jeg er ikke helt sikker på hvad en indsugningsstuds er?, men jeg går ikke ud fra slangen fra VENT går til nogen indsugningsstuds, prøv at se det på video nummer 2
Den ene hvor du kan hører luft nede fra benzintanken af når jeg suger i VENT slangen
Og den anden hvor jeg følger slangen fra VENT, som går over til et låg jeg ikke aner hvad er, som sidder bag på tanken, jeg har ikke helt prøvet at skrue det låg af endnu.
Altså den virkede den dag jeg lavede indlægget, hvor jeg havde kørt på den og hvor den så efter ikke virkede, muligvis pga ledningerne smeltede på udstødningen og det anede jeg ikke.
Og så virkede den lige i 2 sekunder i dag da vi fik ledningerne samlet, muligvis fordi den så ikke fik noget benzin.
Jeg er ikke helt sikker på hvad en indsugningsstuds er?, men jeg går ikke ud fra slangen fra VENT går til nogen indsugningsstuds, prøv at se det på video nummer 2
-
- 15. Rang
Ok så kan jeg bedre forstå du siger lyden kommer fra tanken.
Jeg kender ikke den måde det er lavet på der. Men VENT må så står for ventilation.
Sidder der en til slange bag på benzinhanen ? Eller er der kun 3 på den ialt.
Hvis der sidder en til bag på så var det den jeg mente du skulle sige i og det er den som er forbundet til indsugningsstudsen.
Indsugningsstudsen er den del der sidder mellem karburator og motorblok.
Jeg kender ikke den måde det er lavet på der. Men VENT må så står for ventilation.
Sidder der en til slange bag på benzinhanen ? Eller er der kun 3 på den ialt.
Hvis der sidder en til bag på så var det den jeg mente du skulle sige i og det er den som er forbundet til indsugningsstudsen.
Indsugningsstudsen er den del der sidder mellem karburator og motorblok.
- capricorn86
- 2. Rang
Yes..
Tusinde tak for det, det var bare slangen der skulle sidde fra studsen bag benzinhanen til indsugningsstudsen
Så løb det så stille igennem
.
Så endnu engang STORT tak for hjælpen.
Tusinde tak for det, det var bare slangen der skulle sidde fra studsen bag benzinhanen til indsugningsstudsen
Så løb det så stille igennem

Så endnu engang STORT tak for hjælpen.
-
- 15. Rang
Så der sidder altså fire slanger på din benzinhane ?
- capricorn86
- 2. Rang
Ja det gør der
En IN, OUT, VENT, og så den bag i du snakkede om.
En IN, OUT, VENT, og så den bag i du snakkede om.
-
- 15. Rang
OK så lærte jeg da også lidt.
Der er et billede her hvor du kan se hvordan det er bygget op.

Der er et billede her hvor du kan se hvordan det er bygget op.