Jo, en choker skal have 12 volt hele tiden for IKKE at virke (når motoren er i gang altså). Modstanden skal holdes varm, så den bliver ude/nede for at lukke. Slukker du så scooteren, afkøles chokeren igen og den trækkes tilbage, og den er klar til at virke igen ved koldstart.
Hiver du stikket fra chokeren, ja så kører du faktisk med choker hele tiden.
Lednings diagram til supermoto
- MSJ1982
- 8. Rang
- Indlæg: 297
- Tilmeldt: 30. juni 2010 20:49
- Køretøjer: Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 63 ccm - 10.100 Km.
Giantco Sprint (under renovering) - Geografisk sted: Lolland
Re: Lednings diagram til supermoto
Ok prøvede lige at måle på min Stealth og den gjorde det samme 
Jeg fandt så ud af at min spændings regulator også var defekt, havde heldigvis en liggende

Jeg fandt så ud af at min spændings regulator også var defekt, havde heldigvis en liggende
-
- 15. Rang
- Indlæg: 11435
- Tilmeldt: 11. april 2010 11:30
Re: Lednings diagram til supermoto
Det får strøm når motoren køre.
Så går den langsomt ind og lukker. Det tager nogle få minutter fra motoren startes til at den er lukket helt.
Så når man stopper motoren så får den ikke strøm også tager det en del minutter for at den bliver kold så den langsomt trækker sig tilbage.
http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... isk_choker
Kunne være jeg skulle dele den karburator side op. Den er meget lang tid om at indlæse.
Så går den langsomt ind og lukker. Det tager nogle få minutter fra motoren startes til at den er lukket helt.
Så når man stopper motoren så får den ikke strøm også tager det en del minutter for at den bliver kold så den langsomt trækker sig tilbage.
http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... isk_choker
Kunne være jeg skulle dele den karburator side op. Den er meget lang tid om at indlæse.