Lednings diagram til supermoto

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
---
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 268
Tilmeldt: 28. april 2011 22:51

Re: Lednings diagram til supermoto

Ulæst indlæg af --- »

Jo, en choker skal have 12 volt hele tiden for IKKE at virke (når motoren er i gang altså). Modstanden skal holdes varm, så den bliver ude/nede for at lukke. Slukker du så scooteren, afkøles chokeren igen og den trækkes tilbage, og den er klar til at virke igen ved koldstart.

Hiver du stikket fra chokeren, ja så kører du faktisk med choker hele tiden.
Brugeravatar
MSJ1982
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. juni 2010 20:49
Scootere: Baotian BT49QT-9 - SuperMoto - 63 ccm - 10.100 Km.
Giantco Sprint (under renovering)
Geografisk sted: Lolland

Re: Lednings diagram til supermoto

Ulæst indlæg af MSJ1982 »

Ok prøvede lige at måle på min Stealth og den gjorde det samme :)

Jeg fandt så ud af at min spændings regulator også var defekt, havde heldigvis en liggende
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Lednings diagram til supermoto

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det får strøm når motoren køre.
Så går den langsomt ind og lukker. Det tager nogle få minutter fra motoren startes til at den er lukket helt.
Så når man stopper motoren så får den ikke strøm også tager det en del minutter for at den bliver kold så den langsomt trækker sig tilbage.
http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... isk_choker

Kunne være jeg skulle dele den karburator side op. Den er meget lang tid om at indlæse.
Besvar