Ja, AV-Cables er nok et bedre valg, end at finde en tracker på ebay eller amazon. Da jeg tjekkede trackers på ebay/amazon, var der flere jeg måtte opgive at få til at fungere, da de krævede en kinesisk betalingsside for at fungere.
Dog, syntes jeg at AV-Cables trackers er mest egnede til biler. For motorcykler og scootere, er meget vigtigt at de er robuste og vandtætte, og ikke mindst har et meget meget lavt strømforbrug. Motorcykel og scooter batterier er meget mindre end bilbatterier, og selv et strømforbrug på 2mA er stort i den sammenhæng. I mine tests var SinoTrack ST-901L et ganske godt valg, og i dag fås den også til 4G nettet, og kan dermed også bruges af oister og 3 og ikke kun med TDC og Telenor/Lebara kort. Min erfaring er dog, at Lebara taletidskort er det absolut bedste, billigste, og også et meget stabilt valg til GPS trackers, da Telenor/Telia netværket har god dækning landet over - bedre end f.eks. 3 og oister, og flere steder bedre end TDC når det er 3G og 4G. SinoTrack ST-901L har også et indbygget batteri, og giver automatisk besked til serveren om GPS lokationen, hvis strømmen afbrydes. Med et strømforbrug på 2mA, så skal dog køres lidt indimellem, eller sættes et ladestik på, så batteriet kan holdes opladt.