Nej, T. Hansens specielværksted for elektriske scootere ligger nede i Middelfart efter deres egne oplysninger. De har dog sat en autolift, dækmaskine og afbalanceringsapparatur op i mange af deres afdelinger. Mig bekendt bliver det kun brugt til dæk/hjul-skifte. Kikker du i Trustpilot vil du se der er mange klager over dæk oh hjulskifte men ikke bilreparationer. Der er naturligvis også masser af klager over knallert og cykelreperationer, der mig bekendt også foregår i Middelfart.thomaslje skrev: ↑22. januar 2023 17:51Tak for det, jeg troede de havde et værksted de forskellige steder, jeg tror da de har et værksted i Esbjerg eller det har de måske ikke.Landbo skrev: ↑22. januar 2023 17:46Spændingen er inden for normalen for et fuldt opladet batteri så opladeren synes at fungerer korrekt.thomaslje skrev: ↑22. januar 2023 15:00
Hej Leif.
Nu har jeg tjekket batteriet efter at det har siddet i opladeren i 24 timer og den siger 54 volt lige ud, nu har jeg ikke forstand på batteriet så ved ikke hvor galt det er i forhold til du siger den burde være 54,2/54,4, men nu må vi se om jeg kan lokke noget ud af Thansen i morgen.
Tvivler på du kan "lokke" noget ud af en butiksansat. Der sker det at de transporterer scooter og batteri til Middelfart for og tjekke om dæktryk er korrekt og ingen bremser hænger. Efterfølgende køre de rundt om lokaliteten dernede for at prøve om den kan køre et par og tyve km, hvis det lykkes dem så mener de alt er helt helt normalt.
Du må hellere i egen interesse tjekke de to ting inden du sender scooteren ud på rejsen.
Hilsen Leif.
Hilsen Leif.