Den gik FINT i 10 sekunder. Så gik den ud. Troede selvfølgelig at det var fordi jeg havde byttet min membran ud med en med buet bund istedet for plan og så en dysse str. 87 istedet for 76.
Men det var det IKKE. Tændrøret var vådt. Lige for en sikkerheds skyld lagde jeg det på motorblokken: INGEN gnist

Jeg kender jo gamet: Lånte naboens classic og testede så diverse dele ved at flytte dem frem og tilbage:
Stel: OK.
Tændrør: OK.
Tændspole: OK.
CDI: OK.
Kortslutninger: Hittede ingen. Amp. meteret stod på 0,1.
Målte de to ledninger til tændspolen: Viste 190 volt peak = OK.
ALT har jeg gået igennem. Så nu er gode råd søreme dyre

Jeg har ikke testet:
Pick-up.
Stator.
Jeg anser disse to ting for de sidste muligheder.
Hvad er symptomerne på en defekt i disse komponenter? Er de svære at komme til hvis man vil teste dem?
Jeg havde jo en elektrisk defekt der plagede mig for et par uger siden. Det viste sig at være CDI`en. Kan ikke slippe den tanke at en defekt stator var den virkelige årsag til at CDI`en røg sig en tur??