Vil tro den har har automatisk benzinhane som standard men kan da godt være der er sat en manual på.
På de billeder jeg har af manual benzinhane med 3 indstillinger der er der stoppet for benzinen når den er i midten, når håndtaget er vandret.
http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... benzinhane
Og når håndtaget er oppe er den på reservetank tror jeg, så skal det vist forstille at den pege ned på et lille symbol med en halv fyldt beholder.
Men ellers er det jo bare og sætte den til noget også køre noget tid og se om den stopper med at køre for at finde ud af hvad der er hvad.
Hvis der er benzinmåler i så er der en viser på instrumentpanelet, det vil jeg tro der er på den model som standard.
Angående hastigheden så viser speedometer gerne lidt for meget, så du kunne lige prøve at måle med GPS eller køre forbi et sted hvor der står en hastighedsmåler i vejkanten, så kan du se hvor meget den viser for meget.
Også kig ind til variatoren, der sidder gerne en ring mellem de forreste remskiver, eller på Peugeot kan der sidde en ekstra plade bag på som har samme formål som ringen, det gør at kileremmen ikke kan komme så højt op på remskiverne.
Du kan se på remskiverne om det er tilfældet.
Hvis den kan køre næste ved kanten så er den ubegrænset, men hvis der er 2 cm hvor remskiverne ikke er slidte så er den begrænset.
En anden mulighed er at du har købt en stor knallert (45 km/t) og at den køre det den må.
Det kan du muligvis se på stelnummer hvis den ikke har nummerplade på.
Ellers sørg for at få papirene på den med.