Sagen er den, at knægtens Baotian knallert ikke kan starte. Hverken han eller jeg er mekanikere, så jeg prøver at forklare på bedste beskub:
Han kørte den hjem uden problemer en aften, satte den i carport og næste morgen ville den ikke starte.
Når han drejer nøglen er der godt nok lys i lygterne, hornet virker og blinklysene også.
Elstarteren virker bare ikke, den siger ikke engang klik eller hoster eller noget.
Kickstarter kan heller ikke få liv i noget som helst.
Batteriet er ikke fladt, det har vi testet.
Sikringen er intakt.
De stik og ledninger vi har kunnet finde, ser alle hele og fine ud.
Bremselyset virker ikke, men jeg har tjekket bremsekontakten ud fra en tegning herindefra, og det ser umiddelbart ud som det skal.
Den der afbryder der sidder ved støttefoden har vi prøvet at deaktivere ved at tage stikket ud, men det gjorde ingen forskel.
Jeg aner helt ærligt ikke mine levende råd, men eftersom vi bor laaaaaangt ude på landet og ikke har trailer, har jeg ikke rigtig andre muligheder end at forsøge at få liv i den selv.
Hvis jeg er heldig at der er nogen der kan/vil byde ind med noget, så: "vær sød at skære det ud i pap, jeg er meget lidt teknisk anlagt men til gengæld ret god til at følge en ordre"