Ja, det skulle jeg hilse at sige!
For det mellemrum/kant endte jeg nemlig med at sidde på i laange øøme tider

I øvrigt et par billeder af sidde-stillingen i denne tråd:
http://scootergrisen.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=1396
Fik taget et par skud af den Kære i sit nyeste out-fit. Klar til kilometervis af sommer.
Skulle jeg måske ha taget boksen og de der kæmpe vinter-vind-breaker-hånd-kasser af hos fotografen...
Nej, for det er jo faste dele jeg dårligt kan undvære, og sådan ser den jo ud lige nu.

- IMG_0965a.jpg (439.92 KiB) Vist 9997 gange

- IMG_0988a.jpg (318.62 KiB) Vist 9997 gange
De originale runde, lyse og store blink-lygter er skiftet til nogle tonede, korte T-hansen lygter.
Spidsen af den Store original bagskærm er skåret af og sat for enden af nummerplade-holderen. Planen er lave en form for afslutning/sammenbygning, så den mere bliver en helhed.

- IMG_0908b.jpg (440.51 KiB) Vist 9997 gange
Hullet til sæde-låsen er foreløbig blændet af. (blev træt af at slukke motor for at komme i rummet!) Overvejer at prøve at fuld-spartle det så det helt forsvinder. I stedet hiver jeg i en lille diskret "dut" ved sædet for at åbne.

- IMG_0923a.jpg (439 KiB) Vist 9997 gange
Klappen ved støtte-benet kører med op, og beskytter mekanikken til at hæve og sænke benet. Det er skisme blevet elektrisk.
(Mere om det senere!) Kick-nød-starteren ligger altid med i rummet, og central-benet "stifter" jeg på ved service og reparation.

- IMG_0925a.jpg (322.56 KiB) Vist 9997 gange
Blinklygterne har fået en toning med noget Back-light spray jeg prøvede for første gang. Det virkede nemt.
Bag lygterne sidder en sort plast-skærm og tager vinden, ellers direkte på knæene.

- IMG_0946a.jpg (402.59 KiB) Vist 9997 gange
Der var ingen dæksel over midterskruen på fronten, så en lille alu-plade med magnet er "klikket" på skruen for at pynte lidt.
Spejlene er sænket en del for at få bedre udsyn.(De er ret korte.)
Vinter-kasserne kommer nok snart af, men bliver straks erstattet af en slags "sommer-model" jeg roder med for tiden.
Jeg kan sgu ikke undvære en eller anden form for læ for fingrene.
Standard

- 2006-KYMCO-Agility50c.jpg (40.15 KiB) Vist 9997 gange
YIIR !!

- IMG_1029aa.jpg (372.82 KiB) Vist 9997 gange