2000km knallertur til EM
2000km knallertur til EM
Noget af en tur, og ingen Styrthjelm.
-
- 15. Rang
Re: 2000km knallertur til EM
Koster det virkelig så meget. Han har selv samlet 20.000 kroner men det er ikke nok.
Hvis i ser flere videoer om det vil jeg gerne se dem.
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Hvad med de 2 der kørte til Nordkap (mener jeg det var) på Thansenscootere ?
Og det naturligvis hul i hovedet, at køre uden styrthjelm.
Ja, den faldt jeg også over den med at 20.000 ikke var nok. Men det er måske incl. scooteren. Den ser ny ud.scootergrisen skrev:Koster det virkelig så meget. Han har selv samlet 20.000 kroner men det er ikke nok.
Ja, det er rigtigt. Til Nordkapp. Men så ville jeg nu hellere køre sydpå til varmenJps skrev:Hvad med de 2 der kørte til Nordkap (mener jeg det var) på Thansenscootere ?
Det er sikkert rigtigt spændende at køre ud på sådan en lang tur, men når man så skal til at vende snuden hjemad, så må det godt nok ikke være sjovt længere.
-
- 15. Rang
De snakker om at transporten er sponsoreret med det krav at han skulle køre på scooter derned, altså så tænker jeg det må være scooteren han har fået sponsoreret af Peugeout importøren eller en forhandler men ved det ikke.Barden skrev:Ja, den faldt jeg også over den med at 20.000 ikke var nok. Men det er måske incl. scooteren. Den ser ny ud.
Ligesom dem der kørte til norge der fik de den ene eller var det begge scootere sponsoreret af T Hansen.
-
- 15. Rang
Har du hørt så langt med ham ?
Troede du let fik ondt i ryggen men det gjorde du måske ikke dengang ?
Han skulle have en 45 km/t VGA Mover med anhænger ham der så kunne der bare være læs på.
- Jps
- 13. Rang
Jeg har været i Harrislee (Tyskland) i 2009 sammen med ham og 4 andre, da vi havde lavet en tour til Rudbøl, fordelt over 4 dage. Du kan jo læse om den på SK . Det er den sidste lange tour, vi har kørt sammen. Ellers har vi mødtes på Fyn, en del gange. Jeg har kun været i Holland i bil, for en 7-8 år siden . Han har en Aprillia Ditech i 30'r udgave, så den må jo ikke ha' anhænger på. Og tvivler på, han kører lange touringture mere. Jeg har desværre ingen kontakt med ham mere.scootergrisen skrev:Har du hørt så langt med ham ?
Troede du let fik ondt i ryggen men det gjorde du måske ikke dengang ?
Han skulle have en 45 km/t VGA Mover med anhænger ham der så kunne der bare være læs på.
Og min ryg holder til lange ture, sålænge der holdes pauser for hver 50-60 km, på mindst 10-15 min så der kan strækkes ud.
- Jps
- 13. Rang
Nå, kan ikke finde noget om Rudbølturen 2009 . Men et par billeder, kan du da godt få. Det var en rigtig god tur, med godt vejr det meste af tiden. Vi var også på Rømø en tur, hold da fest hvor det blæste.