bilnkelyd?
- Laxandsteffen
- 6. Rang
- Køretøjer: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!
bilnkelyd?
hej min scooter har ikke nogen bilnkelyd men kunne godt tænke mig det da man nogen gange godt kan glemme at man har stadig tændt sit bilnklys er der nogen måde man kan få det?
- silversand
- 6. Rang
- Køretøjer: Baotian 30+45kmt (ophugget/sælges)
Siamoto Birdie 50 (renoverings projekt) - Geografisk sted: 8620 Kjellerup
Re: bilnkelyd?
Ja, og det er ret simpelt, du kan købe en universalt buzzer (thansen har dem nok) og koble på + ledningen op til blinklys kontakten.
De har sikkert et eller andet fancy navn, så thansen ikke ved hvad det er hvis du siger til dem du skal have et buzzer. (kender kun navnet, fra gamle BMW mc'er da de skulle have det monteret i tyskland på alle mc'er i 60-70'erne)
EDIT: efter sigende skulle denne være med lyd, men vil ikke holdes op på det.
Der skulle være et lille hul i toppen af relæet, hvis det er med lyd.
De har sikkert et eller andet fancy navn, så thansen ikke ved hvad det er hvis du siger til dem du skal have et buzzer. (kender kun navnet, fra gamle BMW mc'er da de skulle have det monteret i tyskland på alle mc'er i 60-70'erne)
- Laxandsteffen
- 6. Rang
okay men er det ikke svært og få det på når man oiikke har rat meget forstand på scooter?silversand skrev:Ja, og det er ret simpelt, du kan købe en universalt buzzer (thansen har dem nok) og koble på + ledningen op til blinklys kontakten.

- silversand
- 6. Rang
- Køretøjer: Baotian 30+45kmt (ophugget/sælges)
Siamoto Birdie 50 (renoverings projekt) - Geografisk sted: 8620 Kjellerup
Såfrem det relæ fra thansen er med lyd, så er det bare at skrue frontskjoldet af, pille det relæ af der sidder, og sætte det nye på.
Hvis det skal gøres med en universal buzzer der skal monteres på ledningerne, så skal man have lidt forstand på det elektriske jo.
Hvis det skal gøres med en universal buzzer der skal monteres på ledningerne, så skal man have lidt forstand på det elektriske jo.
- Laxandsteffen
- 6. Rang
ja okay jeg røg af der med pille det relæ afsilversand skrev:Såfrem det relæ fra thansen er med lyd, så er det bare at skrue frontskjoldet af, pille det relæ af der sidder, og sætte det nye på.

-
- 15. Rang
Blinklysrelæet plejer vist og sidde oppe under instrumenpanelet (speedometeret). Mon ikke også det gør det på sin scooter... selvom det ikke er med lyd.

Du skal bare have lidt værktøj så kan du nogenlunde let komme derind.

Du skal bare have lidt værktøj så kan du nogenlunde let komme derind.
- Laxandsteffen
- 6. Rang
mange mange tak for al hjælpen jeg fik her herinde men min scooter er død i kan læse mit indlæg jeg har lagt ind!