Hej.
Jeg skiftede min 45 VGA scooter ud med en Yadea S Like Longrange 30 km/t. Mit arbejde befinder sig i Aarhus, så en 45 scooter var lidt af en oplevelse, da folk blev irriteret over man kørte på vejen. Det har har givet nogle oplevelser, Især den dag hvor en bil forsøgte og overhale mig ind i en rundkørsels gjorde at det var slut med 45 scooter for mit vedkommende.
Anyway tilbage på sporet. Jeg er rigtig glad for min Yadea. Den køre godt, spejle er perfekte og sæde position perfekt og jeg tror at jeg kan køre et sted mellem 80 og 90 km på begge batterier hvilket er dejligt.
Jeg havde dog overset en ting, da jeg købte scooteren. Jeg havde ikke tænkt på om det var muligt og skaffe reservedele til den. Jeg tænker på bremser dele, dæk, lys og pære.
Er der andre som mig der ejer en Yadea ?
Er i bekymret for reservedele ?
Hvad er jeres oplevelse med den ?
Jeg har taget lidt billeder af scooteren. Jeg ved godt de ikke er så gode.
Håber i har en god aften.
Hilsen Kristian
Yadea S Like Longrange
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 6.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Re: Yadea S Like Longrange
Der står MotoCR på fronten og det er https://c-reinhardt.com/ du skal henvende dig til eller den butik hvor den er købt.
-
- 15. Rang
Re: Yadea S Like Longrange
Der er også emnet Nyhed: Yadea S-like (elektrisk).
C. Reinhardt (MotoCR) går nok en del op i at kunne levere reservedele så tænkte ikke det er et stort problem når du har med dem at gøre og kan bestile gennem deres forhandlere.
Hvis du får lyst vil jeg gerne se hvor ledningerne på kontakterne til at skifte batteri går hen. Hvis du giver tage en masse billeder af det engang ud afmontere sædeboksen. Den viden kunne måske bruges til at andre kan have mere end ét batteri på deres scooter og let skifte mellem dem.
C. Reinhardt (MotoCR) går nok en del op i at kunne levere reservedele så tænkte ikke det er et stort problem når du har med dem at gøre og kan bestile gennem deres forhandlere.
Hvis du får lyst vil jeg gerne se hvor ledningerne på kontakterne til at skifte batteri går hen. Hvis du giver tage en masse billeder af det engang ud afmontere sædeboksen. Den viden kunne måske bruges til at andre kan have mere end ét batteri på deres scooter og let skifte mellem dem.