Den starter fint og kører godt nok i tomgang.
Når jeg så giver den gas så klarer den op i omdrejninger (nogle gange hoster den dog, på vej derop). Men efter nogle sekunder på fuld gas, slipper jeg gashondtaget igen, og omdrejningerne daler hver gang helt ned hvor moteren stopper (man kan nogle gange redde den, med at flere gange give lidt gas, før motoren går ud).
Den starter fint igen, men jeg kan ikke køre mere end ca 100 meter i fuld gas, så mister motoren kraft igen og går helst i stå/stopper., hvor jeg er nødt til at starte den igen. Synes lidt at det virker som den ikke får nok benzin, men er ikke sikker om det kan være det.
Jeg har prøvet:
1. rense tændrøret, og checket for god gnist
2. haft karburator af, og renset begge dyser og ellers renset det meste af karburator med trykluft (precis samme motor-opførsel efter rensning)
3: stillet på tomgangskrue (den som sidder på gashåndtag-kabel)
4: stillet på luft/benzin skrue (har prøvet mere end 20 gange med forskellige indstillinger) - den står nu der hvor motoren kører bedst, men det samme sker dog stadig (motoren stopper efter fuld gas, eller mens man kører på fuld gas)
5: har skiftet al benzinen i tanken til nyt benzin, og fyldt den helt op
6: skiftet benzinfilteret
Jeg prøver at vedhæfte en video også så i kan se hvordan den opfører sig. Er der nogen der ved hvad mere man skal prøve for at løse dette? På forhånd tak for gode råd