Hejsa.
Jeg har en PGO Hot50 hvor jeg har lidt problemer med lyset.
Da jeg kørte på den den anden dag var lyset meget svagt både for og bag, det blev ikke skarperer ved at give gas, jeg har prøvet at skifte batteri, det er ikke problemet. Nogen der har en idé og kan hjælpe mig.
Takker.
PGO Hot50 Lys problemer
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Re: PGO Hot50 Lys problemer
Det kan være ir på ledningerne til lyset, stelforbindelsen er løs, eller måske lysmodstand og/eller spændingsregulator der er defekt.A.Eriksen skrev: ↑6. januar 2018 20:15 Hejsa.
Jeg har en PGO Hot50 hvor jeg har lidt problemer med lyset.
Da jeg kørte på den den anden dag var lyset meget svagt både for og bag, det blev ikke skarperer ved at give gas, jeg har prøvet at skifte batteri, det er ikke problemet. Nogen der har en idé og kan hjælpe mig.
Takker.
Super, takker og kigger på det.
-
- 15. Rang
Sikkert noget med generator, spændingsregulator, stelforbindelse.
Du kan prøve at rykke i diverse ledninger mens lyset er tændt og se om du kan få lyset til at ændre sig.
Så kunne du prøve at kigge på generatorstikket og den gule ledning deri.
Brug et multimeter til at måle diverse ting. F.eks. at batteriet blive opladt når motoren køre. Der skal være cirka 14,5 volt jævnstrøm og ikke mere.
Hvis du vil kan du købe en ny spændingsregulator eller måske låne en hvis du kender en med samme scooter.
Du kan prøve at rykke i diverse ledninger mens lyset er tændt og se om du kan få lyset til at ændre sig.
Så kunne du prøve at kigge på generatorstikket og den gule ledning deri.
Brug et multimeter til at måle diverse ting. F.eks. at batteriet blive opladt når motoren køre. Der skal være cirka 14,5 volt jævnstrøm og ikke mere.
Hvis du vil kan du købe en ny spændingsregulator eller måske låne en hvis du kender en med samme scooter.