En anden bruger har måske oprettet et emne som handler om at få hjælp til sin scooter også bliver der skrevet nye indlæg som ikke har noget med emnet at gøre, hvilket jo er irriterende for den bruger som søger hjælp.
Jeg har prøvet at gøre brugeren opmærksom på problemet flere gange og foreslået at oprette nye emner fremfor at skrive indlæg som ikke har noget med emnet at gøre, både ved at citere brugeren i emnet og ved privat beskeder i forummet, men det har ikke rigtig lykkedes mig at få svar fra brugeren.
Så selvom jeg ikke er fan er regler så vil jeg oprette en eller flere regler (måske midlertidigt) for at komme problemet til livs og begynde at slette de indlæg der er såkaldt "off topic".
Måske midlertidigt indstille forummet til at indlæg skal godkendes før de vises.
Der er i denne forbindelse blevet skrevet dårligt om denne bruger hvilket jeg heller ikke er fan af så det bliver der muligvis også lavet en regel om.
I kan skrive jeres kommentarer til eventuelle regler så laver jeg dem snart.
Mulige regler kunne være...
- Det er ikke tilladt at gå "off topic" i et emne.
"Off topic" er når man i et emne skriver indlæg som handler om noget andet end det som emnet handler om.
Hvis du vil skrive om noget andet end det som emnet handler om så opret i stedet et nyt emne. - Det er ikke tilladt at skrive dårligt/nedsættende om andre.