Hjælp til PGO

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
SmokeyDK
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: PGO G-Max 2007. 20500 km.

Hjælp til PGO

Ulæst indlæg af SmokeyDK »

Hejsa og tusind tak for at du/i læser mit opslag og forhåbentlig kan du/i hjælpe mig. Jeg har en standard PGO G-Max fra 2007 hvor alle begrænsninger er taget og der sidder GG rør på. Den kører kun 55-60 på GPS og jeg ville lige høre om man kan gøre noget billigt ved den så den evt kommer op omkring de 80-90 km/t, evt større karburator og hvor stor? Tungere ruller måske 9gr? Kom meget gerne med andre forslag, jeg vil bruge op til 1500 kr på den. På forhånd mange tak, Smokey.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Hjælp til PGO

Ulæst indlæg af Jps »

SmokeyDK skrev:Hejsa og tusind tak for at du/i læser mit opslag og forhåbentlig kan du/i hjælpe mig. Jeg har en standard PGO G-Max fra 2007 hvor alle begrænsninger er taget og der sidder GG rør på. Den kører kun 55-60 på GPS og jeg ville lige høre om man kan gøre noget billigt ved den så den evt kommer op omkring de 80-90 km/t, evt større karburator og hvor stor? Tungere ruller måske 9gr? Kom meget gerne med andre forslag, jeg vil bruge op til 1500 kr på den. På forhånd mange tak, Smokey.
For at komme op på 80-90 km/t skal du ha' større cylinder som f.eks Tp black Trophy og så en 17,5mm karburator.
Besvar