Hjælp til PGO
Hjælp til PGO
Hejsa og tusind tak for at du/i læser mit opslag og forhåbentlig kan du/i hjælpe mig. Jeg har en standard PGO G-Max fra 2007 hvor alle begrænsninger er taget og der sidder GG rør på. Den kører kun 55-60 på GPS og jeg ville lige høre om man kan gøre noget billigt ved den så den evt kommer op omkring de 80-90 km/t, evt større karburator og hvor stor? Tungere ruller måske 9gr? Kom meget gerne med andre forslag, jeg vil bruge op til 1500 kr på den. På forhånd mange tak, Smokey.
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Re: Hjælp til PGO
For at komme op på 80-90 km/t skal du ha' større cylinder som f.eks Tp black Trophy og så en 17,5mm karburator.SmokeyDK skrev:Hejsa og tusind tak for at du/i læser mit opslag og forhåbentlig kan du/i hjælpe mig. Jeg har en standard PGO G-Max fra 2007 hvor alle begrænsninger er taget og der sidder GG rør på. Den kører kun 55-60 på GPS og jeg ville lige høre om man kan gøre noget billigt ved den så den evt kommer op omkring de 80-90 km/t, evt større karburator og hvor stor? Tungere ruller måske 9gr? Kom meget gerne med andre forslag, jeg vil bruge op til 1500 kr på den. På forhånd mange tak, Smokey.