jeg står med en CPI popcorn ..ved ikk om den er cdi i styret men tænker jeg.. det er min kærestes fars. hehe.videre.
starter fint kan stå i tomgamg. men lige så snart man gir gas eller bundgas til den tid. drukner den sig selv ..om man skal næsten løbe med den for at den holder gas.. har ikk stået ved den enu.. men kan det tænktet det er CDI boxen der er dekeft. eller skal jeg smide et multimeter på har aldrig roddet med sådan en .. men tænker det kun kan være :
Kaborator . dyse. membran , cdi Box.. det kan være fejlen til den sætter ud. ..altså med bundgas står den i tomgamg når man har kørt 50meter. ...
eller er det bar stel-forbindelsen.
Prøv og sæt den op på centerstøtteben så baghjulet er over jorden også lad den stå og køre i tomgang 3 minutter så den bliver varm og se om det gør nogen forskel.
Ellers prøv og rens karburatoren, specielt ved hoveddysen og strålerøret og check at stempel og nål sidder som det skal og går fint op og ned i karburatoren.
Og check at luftfilter, karburator, indsugning, isolatorstykke reedvalve sidder tæt så der ikke kan komme falsk luft ind.
Og check at der kommer benzin ved at tage benzin slangen af karburatoren også start motoren så skal der strømme benzin ud. Hvis det kommer ud meget langsomt så kunne det være derfor.