Reklame - Benzinhæverten fra Thansen

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Køretøjer: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Reklame - Benzinhæverten fra Thansen

Ulæst indlæg af oskar33 »

Jeg købte en benzin hævert hos Thansen
Hævert til benzin
Hævert til benzin
25-0627004-p.jpg (26 KiB) Vist 3494 gange
Det er en bezinslange med en pumpe i enden, for dem af os som ikke er så vilde med smagen af benzin.
Pumpen kan bruges til at pumpe benzin fra en benzintank til en anden hvis der ikke er fald nok.

Jeg kunne ikke finde den i sortimentet på hjemmesiden, så det må være helt nyt men, det må være et must have i bagageboksen på den lange tur.

Jeg går hele tiden og tror at der folk som putter noget i min benzintank - det var det jeg selv skulle bruge den til - at lænse min tank. Det tog fem minutter.

Den stod mig i kr. 49.00
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Re: Reklame - Benzinhæverten fra Thansen

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Engang hvor der var en anden scooterkøre der var kørt tør for benzin der tog jeg benzinslangen af karburatoren og vakuumslangen af indsugningsstudsen og sugede i den så komme jeg få benzin ud på den måde.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Køretøjer: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Reklame - Benzinhæverten fra Thansen

Ulæst indlæg af oskar33 »

Det har jeg set og prøvet - men det her går jo noget hurtigere når man står ude på landevejen og man tigger konen i den stoppede Ford fiesta'en om en liter benzin så man kan nå hen til OK-tanken i Havdrup/Ølsted/Kirke Såby/Græsted....

Jeg har set den før på en af Auto-siderne. jeg kan i princippet også skifte olie med den hvis jeg ikke gider det der nassede noget med bundskrue og handsker.

Nå men det er sådan en dims jeg har ledt længe og tager imod den med kyshånd.
Besvar