SÅÅH fik man gang i Giantco'en

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
sprint690
4. Rang
4. Rang
Køretøjer: CPI popcorn 30km 05(årgang) (70cm)
Geografisk sted: fyn

SÅÅH fik man gang i Giantco'en

Ulæst indlæg af sprint690 »

var ude og købe ny CDI box i dag.. og havede nakket en ny spændigsrelæ fra en anden scooter der passer.. den startede fint . ingen problemer ...justerede ventiler da de klappede . så kørte jeg en lille tur.. kørte som en drøm.. kiggede ikke så meget på ''speedo'' men da jeg startede der var der lys i intrumentbrættet. .det var der ikke da jeg kom hjem.

så læste jeg forlæden her på siden at man kun udborre membranen til 2,0 fra 1,5 det hjalp meget..
MEN den er stadig meget død.- efter der kom en standard CDI box på... så den kan kun lige snige sig op på en 40 til 45 :D lidt ned af bakke :D det os fint nok... for ærlig gider ikk køre 30km. men .. ingen hørte noget.......

MIT nuværne problem.
skal spænding Relæ blive varmt.
hvorfor var der lys da jeg statede og ikk da jeg slukkede

håber nogen kan se sig igenenm mine stave fejl. og kontakt mig hurtigst muligt da jeg står og skal bruge den. men gider ikke sætte skjole på før jeg ved noget. :D

DEN HER SIDE ER FANTASTISK :D
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Re: SÅÅH fik man gang i Giantco'en

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hejsa.

Ja spændingsregulatoren skal blive varm når den er i brug, det derfor den har nogen kølefinner for bedre at komme af med varmen.
Angående lys på instrumentpanelet så kunne det værdi din lyskontakt eller løs forbidnelse et sted.
Prøv og tænd og sluk på lyskontakten mange gange og se om du kan få lys på. Ellers ryk i ledningene forrest på scooteren og se om du kan finde en løs forbindelse.

Du kan også prøve og måle med et multimeter hvor mange volt pærene får. Specielt nu hvor du har brugt en uoriginal spændingsregulator så det nok en meget god ide og måle om du får de rigtige antal volt ud. Hvis nu pærene har fået for mange volt så kan det være derfor de ikke lyser fordi de er sprunget.
Brugeravatar
sprint690
4. Rang
4. Rang
Køretøjer: CPI popcorn 30km 05(årgang) (70cm)
Geografisk sted: fyn

Ulæst indlæg af sprint690 »

kan spændigs relæet godt stå af..eller er DET meget usedvanligt det står af
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det kan det godt mit er gået i stykker 2 gange.
Besvar