hjælp tomgang på en vga grido VGA
hjælp tomgang på en vga grido VGA
hej hvordan stiller jeg tomgang på min kvindens VGA GRIDO
Senest rettet af vga mover 7. marts 2013 19:24, rettet i alt 1 gang.
-
- 15. Rang
Re: HJÆLP TOMGANG PÅ EN VGA GRIDO
Det er irriterende når du skriver hele emnet med stort.
jeg er ordblind så jeg har ikke lært hvordan man skriver rigtig endnu desvære
jeg lærte først at stave da jeg var 36 år jeg har lært mig selv at stave og skrive så jeg prøver så godt jeg kanscootergrisen skrev:Det er irriterende når du skriver hele emnet med stort.
-
- 15. Rang
Det er ikke den måde du stave på jeg mente.
Det var fordi du skrev emnet kun med store bogstaver og det er irriterende syntes jeg.
ALTSÅ LIGE HER HVOR HELE LINJEN ER MED STORT.
Det var fordi du skrev emnet kun med store bogstaver og det er irriterende syntes jeg.
jeg skal nok husk det for eftertidenscootergrisen skrev:Det er ikke den måde du stave på jeg mente.
-
- 15. Rang
Re: hjælp tomgang på en vga grido VGA
Men for at svare på sprøgsmålet så sidder der formodeltligt en skrue midt i karbuartoren som har hvor du kan juster tomgang.

Du skal justere mens motoren er varm. For eksempel efter du lige har kørt en tur.

Du skal justere mens motoren er varm. For eksempel efter du lige har kørt en tur.
Re: hjælp tomgang på en vga grido VGA
takker se på det i morgen efter hun har kørt en lille turscootergrisen skrev:Men for at svare på sprøgsmålet så sidder der formodeltligt en skrue midt i karbuartoren som har hvor du kan juster tomgang.