Så styrtede jeg på cykel

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Så styrtede jeg på cykel

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Så er det jo rigtig blevet vinter med sne og frost og det hele og også is på vejen fandt jeg ud af.

Jeg kørte på cykel ned af bakke i en rundkørsel også bremsede jeg med baghjulet med vilje for sjov det gør jeg også på scooter for at se hvordan scooteren reagere også undrede jeg mig over hvorfor baghjulet røg så meget ud til venstre når jeg bremsede så gjorde det nogen flere gange også til sidst der gled baghjulet rimelig meget og jeg drejede rundt selv og faldt ned baglæns.

Vejen var helt glat med is men jeg kunne ikke se det fordi det var så mørkt.

Heldigvis kørte jeg ikke så hurtig og havde jo bremset lidt ned inden jeg styrtede så det var ikke slemt, en god måde og lære på.

De jo ret smalle de her cykel dæk i forhold til scooterdæk så det var ligesom bambi på glat is.
Brugeravatar
Andreas
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: Honda click
Suzuki fz150
Kontakt:

Re: Så styrtede jeg på cykel

Ulæst indlæg af Andreas »

Haha, jeg lavede noget lignende her forleden, bare uden cykel og på gåben. Jeg slog dog bare mit haleben som ind i helvede. Det skide islag er noget af det værste!
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Har også engang faldet ned at en trappe hvor jeg landede lige der på halebenet det var godt nok ubehageligt.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
Geografisk sted: Lolland

Ulæst indlæg af Jps »

Jeg var lige ved at ryge på rumpen idag, da jeg skulle til byen og handle. Der ligger jo is og sne allevegne herude på landet, så der skal køres med forsigtighed. Scooteren slog et slag med bagdelen lige pludselig, men nåede da at få rettet op. Jeg kørte så ikke mere, end ca. 25 km/t. Og så hjælper vinterdæk (Schwalbe Ice) ikke meget, når der køres på is :).
Besvar