Hvad er forskellen på Aprilia Habana og Aprilia Mojito ?
Og hvad udgaver fås de som. For eksempel Custom osv ? Og hvad er forskellen på dem.
Forskel på Aprilia Habana og Aprilia Mojito
-
- 15. Rang
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Re: Forskel på Aprilia Habana og Aprilia Mojito
Der er ingen forskel, ud over motoren. På den ene sidder der en Morinimotor og den anden en Piaggio. Morinimotoren er ret dårlig, har jeg ladet mig fortælle. Jeg var i København for en del år siden, for at kigge på en i en biks der ligger på Hillerødgade. Men den er faktisk ikke særlig høj, set i forhold til Dr. Bigscootergrisen skrev:Hvad er forskellen på Aprilia Habana og Aprilia Mojito ?
Og hvad udgaver fås de som. For eksempel Custom osv ? Og hvad er forskellen på dem.

Ved godt der står Habana på billederne

-
- 15. Rang
Jeg syntes kun jeg har set den med bart styr her i danmark.
På en side så jeg det har :
2000 - 2003 (MORINI ENGINE)
2004 ONWARDS (PIAGGIO ENGINE)
Jeg prøver lige og checke alle typegodkendelserne og se om jeg kan finde noget der.
Jeg prøver lige og checke alle typegodkendelserne og se om jeg kan finde noget der.
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Jeg har kun set den i den udgave som på billederne. Jeg mener ikke den findes med andet styr, andre steder i udlandet.scootergrisen skrev:Jeg syntes kun jeg har set den med bart styr her i danmark.
Jeg mener også de første modeller, havde metalskjolde. De blev så skiftet til plastik senere.