Det varer nok lidt inden der kommer plade på, pga. min uvidenhed.
1. Jeg checkede at den ikke var stjålet, det var den jo ikke. Så langt så godt.
2. Sælger havde ingen papirer på den, men vi lavede en slutseddel.
3. jeg kører til SKAT, efter at have fået et forsikringsbevis. (knallerten var afmeldt i 2011)
4. De siger at de skal bruge reg. attesten.

Jeg siger at det jo er en 30ér så det behøves vel ikke? Jo da der kom nummerplade på efter 2006, så skal der være en reg. attest. på 30ér. Det anede jeg ikke. Jeg vidste kun det med nummerpladen. Båt-Båt.
5. Nå men jeg kører så slukøret hjem, og ringer til ham jeg købte den af, og klager min nød. Han han kunne ikke længere huske navnet eller nr. på ham han købte den af, han fik heller ikke papirer med på den, dengang han købte den. Men han kørte ud til stedet i nærheden, men desværre var vedkommende flyttet.
6. Skrev så til T-Hansen, de kunne se den var afmeldt 13.05.2011, men kunne/ville ikke oplyse navn/tlf.
7. Forespurgte ved politiet, de svarede aldrig igen.
8. Sidste forsøg: Ringede til skat, kom igennem efter 3 kvarter.

Men det var hele ventetiden værd, Jeg fik en venlig skat medarbejder i røret, og hun fik stelnr. Hun fandt vedkommende, men han var flyttet, og nr var ikke længere gyldig. Hun måtte ikke oplyse navnet, men lovede at kontakte ham, og ville ringe tilbage til mig.
9. Hun ringede så tilbage efter 10 minutter, at nu havde hun fundet ham og at han ville da skam gerne ville underskrive en erklæring om at jeg kunne få den indreg. i mit navn og ny reg. attest. Så hun sendte ham en frankeret svarkuvert, som hun så videresender til mig.
Så nu krydser jeg finger for at han gør det. Ellers sagde hun at så måtte jeg ringe igen, og hun ville så ansøge i CRM om en ny attest. Det kunne så tage en måned.
Det var så sådan min Fredag forløb.