der var ikke noget og gør

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

der var ikke noget og gør

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

hej det er lidt en trist eftermidag jeg fik i dag jeg mistde min scooter den døde ved mekikan altså han sage han fik slangen på men den kunne ikke starte og der var noget med noget banzin der gik ned til luftfilltert og det pissed ud med banzin og der var iegen kompariton på moteren det ved jeg ikke hvad han mente med måske kan i hjælpe med det men jeg er sku rat trist i eftermidags men nu må jeg vil vente til jeg bilver 18 (det gøre jeg til octorper) :( nå men life goes on!
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: der var ikke noget og gør

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

glemte lige og sige at når jeg bilver 18 så viil jeg tag et lån i banken og så købe en pgo eller noget bare ikke t hansen lort!!
Brugeravatar
Bebbe
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 75
Tilmeldt: 22. maj 2010 09:03

Re: der var ikke noget og gør

Ulæst indlæg af Bebbe »

Jeg forstår ikke det du siger at der ikke var noget at gøre, hvis benzinen løber ud af luftfilterkassen så ville jeg da tjekke nåleventilen og hvis der ikke er noget kompression på så ville jeg da offer lidt på et cylinder-kit det kan du købe hos den lokale scooter forhandler
Brugeravatar
onkelroar
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 208
Tilmeldt: 27. september 2011 12:53
Scootere: Giantco G-buddy 13000 km

Re: der var ikke noget og gør

Ulæst indlæg af onkelroar »

For det første har kompression ikke noget med den slange at gøre. (Går ud fra vi snakker om den tidligere omtalte luft filter slange).

Og at der pisser benzin ud er muligvis svømmer / nålen. Så det ville jeg da tjekke.


Og når du nu nævner at Thansen scootere er noget lort kan jeg fristes til at spørge hvorfor? Jeg har kørt 4 takter i en del år og er rigtig tilfreds. Så mon ikke det er ham der kører samt mekanikeren der ikke har forstand på det?

Naturligvis er der nogen der er mere glade ved at køre 2 taktere. Hvilket er op til en selv.

Men at det er en lorte scooter passer ihvertfald ikke. ;)
Brugeravatar
Fut
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 160
Tilmeldt: 24. april 2010 19:31
Scootere: Funtec scootcar
Geografisk sted: Renge på Stevns

Re: der var ikke noget og gør

Ulæst indlæg af Fut »

Hvis din mekaniker har noget imod firetaktere eller kinesere i det hele taget, så vil han dødsdømme den ved første lejlighed fordi han enten ikke kan eller ikke gider at lave den.
Hvis du mener den er god at køre på så find en der godt kan lide at få ting til at virke og få den lavet.

Bare min mening.
12V
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 49
Tilmeldt: 28. november 2011 19:40
Scootere: Piaggio Zip, gammel 45'er.
Geografisk sted: 6280 Højer
Kontakt:

Re: der var ikke noget og gør

Ulæst indlæg af 12V »

Jeg ville tage den hen til en T-Hansen butik med god mekaniker, og så spørge om tilbud på reperation. Det kan være den bare skal have fikset svømmeren og stilt ventiler.
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: der var ikke noget og gør

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

hey tak alle sammen men han har ikke dødsemt den jeg siger bare at jeg gider ikke og bruge mange penge og så vil den ikke vike om 1 månde så venter bare til jeg bilver 18 år og så tager et lån i banken :)
Besvar