simulator spil
- Laxandsteffen
- 6. Rang
- Køretøjer: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!
simulator spil
hej alle sammen igen nu ved jeg godt at for det meste er i nok 40 til 50 år her inde LOL men jeg ville bare lige høre hvad for nogen pc spil i spiller og hvad for nogen simulator spil i spiller jeg spiller både german truck simulator og racer spil og et fed bil simulator der hedder ctiy car driving
mvh steffen
mvh steffen
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Re: simulator spil
Jeg har Eurotruck. Men synes efterhånden det er røvkedeligt, især fordi jeg ikke kan finde ud af at smide nye køretøjer ind.Laxandsteffen skrev:hej alle sammen igen nu ved jeg godt at for det meste er i nok 40 til 50 år her inde LOL men jeg ville bare lige høre hvad for nogen pc spil i spiller og hvad for nogen simulator spil i spiller jeg spiller både german truck simulator og racer spil og et fed bil simulator der hedder ctiy car driving
mvh steffen
- Laxandsteffen
- 6. Rang
det er det nemste i hele verden i dine dukumenter ligger der en mappe kalde mod smid dine filler der ind og du skal også ha winrar til og exctract din filer hvis det lyder hårdt så gå på youtube og søg på how to install mods for euro truck simulatorJps skrev:Jeg har Eurotruck. Men synes efterhånden det er røvkedeligt, især fordi jeg ikke kan finde ud af at smide nye køretøjer ind.Laxandsteffen skrev:hej alle sammen igen nu ved jeg godt at for det meste er i nok 40 til 50 år her inde LOL men jeg ville bare lige høre hvad for nogen pc spil i spiller og hvad for nogen simulator spil i spiller jeg spiller både german truck simulator og racer spil og et fed bil simulator der hedder ctiy car driving
mvh steffen
- Jps
- 13. Rang
Laxandsteffen skrev:det er det nemste i hele verden i dine dukumenter ligger der en mappe kalde mod smid dine filler der ind og du skal også ha winrar til og exctract din filer hvis det lyder hårdt så gå på youtube og søg på how to install mods for euro truck simulatorJps skrev:Jeg har Eurotruck. Men synes efterhånden det er røvkedeligt, især fordi jeg ikke kan finde ud af at smide nye køretøjer ind.Laxandsteffen skrev:hej alle sammen igen nu ved jeg godt at for det meste er i nok 40 til 50 år her inde LOL men jeg ville bare lige høre hvad for nogen pc spil i spiller og hvad for nogen simulator spil i spiller jeg spiller både german truck simulator og racer spil og et fed bil simulator der hedder ctiy car driving
mvh steffen
Jeg har mange gange været på Youtube, og læst om det med installering, men ligemeget hjælper det. Og har også læst noget her: http://www.gamemoding.com/ men savner en ren dansk forklaring. Og nej, det hjælper ikke en dyt med google oversæt. .
- Laxandsteffen
- 6. Rang
Jeg har mange gange været på Youtube, og læst om det med installering, men ligemeget hjælper det. Og har også læst noget her: http://www.gamemoding.com/ men savner en ren dansk forklaring. Og nej, det hjælper ikke en dyt med google oversæt. .[/quote]
har du winrar? og når du har hentde filen så åbner du dine dukumenter og så i euro truck simulator og så i en mappe der hedder mod der smider du alle dine .scs filer ind i sådan ps nogen mods kræver du starter et nyt spil
har du winrar? og når du har hentde filen så åbner du dine dukumenter og så i euro truck simulator og så i en mappe der hedder mod der smider du alle dine .scs filer ind i sådan ps nogen mods kræver du starter et nyt spil
- Jps
- 13. Rang
har du winrar? og når du har hentde filen så åbner du dine dukumenter og så i euro truck simulator og så i en mappe der hedder mod der smider du alle dine .scs filer ind i sådan ps nogen mods kræver du starter et nyt spil [/quote]Laxandsteffen skrev:Jeg har mange gange været på Youtube, og læst om det med installering, men ligemeget hjælper det. Og har også læst noget her: http://www.gamemoding.com/ men savner en ren dansk forklaring. Og nej, det hjælper ikke en dyt med google oversæt. .
Jeg har winrar og det hjælper stadig ikke.
- Jps
- 13. Rang
Nu har jeg da fået en bus ind i spillet Så det bare hvad jeg skal køre efter med den
-
- 15. Rang
Jeg har spillet Minecraft på det sidste.
Det er ligesom om lege med legoklodser hvor man flytter rundt på firkanter og bygger ting og sager.
Det er ligesom om lege med legoklodser hvor man flytter rundt på firkanter og bygger ting og sager.
- Laxandsteffen
- 6. Rang
ja jeg kender det godt jeg spiller det selv!scootergrisen skrev:Jeg har spillet Minecraft på det sidste.
- Jps
- 13. Rang
Er gået over til PS3, og spiller en del F1 for tiden.