Gashåndtag sidder fast
Gashåndtag sidder fast
Hej jeg er ny i dette forum så det tekniske sprogbrug er nok ikke super, men prøver alligevel
). Jeg har læst nogle af de andre indlæg med samme emne, men mit problem er ikke kablet som køre dårligt. Selve gasspjældet på kaburatoren går rigtig stramt, altså der hvor kablet går ned omkring og vipper når jeg giver gas, og jeg har prøvet at smøre det og "massere" det lidt men uden det store resultat. Er der nogen som har erfaring med lignende og evt løsning vil jeg være rigtig taknemmelig. Ses

-
- 15. Rang
Re: Gashåndtag sidder fast
Er det en CV karburator som her ?

Prøv og tag kablet helt af så du er sikker på det ikke er noget med kablet at gøre og tag karburatoren helt af så du bedre kan arbejde med den.
Prøv og vip "armen til acceleratorpumpen og check at det ikke er den som er tram og trænger til smørring. Check at fjederen sidder rigtigt.
Prøv og kig i karburatoren og se om der er noget galt mens du drejer vippegasspjældet.
Kig efter metalspåner eller andet som ikke skal være der.
Ellers prøv og lav en video eller tag billeder så kan det være vi kan se hvad der er galt.

Prøv og tag kablet helt af så du er sikker på det ikke er noget med kablet at gøre og tag karburatoren helt af så du bedre kan arbejde med den.
Prøv og vip "armen til acceleratorpumpen og check at det ikke er den som er tram og trænger til smørring. Check at fjederen sidder rigtigt.
Prøv og kig i karburatoren og se om der er noget galt mens du drejer vippegasspjældet.
Kig efter metalspåner eller andet som ikke skal være der.
Ellers prøv og lav en video eller tag billeder så kan det være vi kan se hvad der er galt.
Re: Gashåndtag sidder fast
Hej ja det er en cv kaburator