Nyt projekt (Siamoto)

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
silversand
6. Rang
6. Rang
Køretøjer: Baotian 30+45kmt (ophugget/sælges)
Siamoto Birdie 50 (renoverings projekt)
Geografisk sted: 8620 Kjellerup

Nyt projekt (Siamoto)

Ulæst indlæg af silversand »

Så har jeg været ude og hente et nyt projekt, i form af en Siamoto Birdie, fra (efter sælger) 2004.

Scooteren er en 30km/t med "indkøbskurv" foran under forskjoldet, som kan foldes ud når det skal bruges. (ret smart egentligt)

Scooteren er købt som beset, uden at have prøvet at tørne den eller noget som helst, for det kunne da ikke gå værre, end at den kunne hugges op.

Prisen for vidunderet vil jeg ikke komme ind på, men kan sige at den var ok billig, og kom til at give sælgeren 20% for meget, da jeg ikke lige tjekkede mine pengesedler ordentligt da jeg gav ham dem :(

Jeg vil løbende opdatere med billeder og info om hvordan det står til med den kære scooter. Dog vil jeg nok ikke få så meget fra hånden på den de næste 2 uger, grundet manglende tid.

Lidt billeder af hvordan den ser ud, lige efter ankomst i garagen. (undskyld den ringe billedkvalitet, men er taget med min smartphone)
Billede
Billede

Hvorfor den ikke lige vil vise billederne ved jeg ikke lige.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Køretøjer: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Nyt projekt (Siamoto)

Ulæst indlæg af oskar33 »

Her en hjælpende hånd. Hos imagesxhack kan du højreklikke på billedet og så skulle du få noget a la dette her

Kode: Vælg alt

http://desmond.imageshack.us/Himg9/scaled.php?server=9&filename=imag0089nk.jpg&res=medium
som du sætter ind.

Billede

Billede
Brugeravatar
silversand
6. Rang
6. Rang
Køretøjer: Baotian 30+45kmt (ophugget/sælges)
Siamoto Birdie 50 (renoverings projekt)
Geografisk sted: 8620 Kjellerup

Re: Nyt projekt (Siamoto)

Ulæst indlæg af silversand »

Mange tak.. Er efter at de har lavet om, og tvinger en til at registrere sig, førhen kunne man bare bruge de links de selv skrev lige efter man uploadede dem
Besvar