Ecooter E3 Le1 Spørgsmål

Her kan du skrive med andre om elektriske scootere.
Brugeravatar
Ragnar
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: Ecooter E3 Le1

Ecooter E3 Le1 Spørgsmål

Ulæst indlæg af Ragnar »

Hejsa folkens,

Så jeg har ville fifle med min Ecooter E3 Le1 - dog uden held. Det lykkedes mig i min uvidenhed at købe et mærke der åbenbart ikke er til at opdrive meget på i form af informationen, tuning osv. Fair nok.

Nu viser det sig min forhandler er under afvikling og virksomheden er lukket. (se her evt) https://ecooter.dk/

Så som den uvidende ejer jeg er hvad betyder det for mig? Servicering af min controller er det noget andre mekanikere kan klare når det er så ukendt et mærke? Min fabriksgaranti antager jeg også lige er fordampet ud af vinduet? og hvad med de net services der følger med som SIM service til deres app osv? Er jeg bare fucked hele vejen til nowhere eller hvad bør jeg vide?

God Jul og godt nytår :)

På forhånd tak
Mvh
Thomas
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Re: Ecooter E3 Le1 Spørgsmål

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Kan du ikke spørge dem du har købt den af eller kan du slet ikke kontakte dem?
Brugeravatar
Landbo
12. Rang
12. Rang
Køretøjer: GEV1000 45 Km/h
Geografisk sted: Thy

Ulæst indlæg af Landbo »

Ragnar skrev: 29. december 2024 04:18 Hejsa folkens,

Så jeg har ville fifle med min Ecooter E3 Le1 - dog uden held. Det lykkedes mig i min uvidenhed at købe et mærke der åbenbart ikke er til at opdrive meget på i form af informationen, tuning osv. Fair nok.

Nu viser det sig min forhandler er under afvikling og virksomheden er lukket. (se her evt) https://ecooter.dk/

Så som den uvidende ejer jeg er hvad betyder det for mig? Servicering af min controller er det noget andre mekanikere kan klare når det er så ukendt et mærke? Min fabriksgaranti antager jeg også lige er fordampet ud af vinduet? og hvad med de net services der følger med som SIM service til deres app osv? Er jeg bare fucked hele vejen til nowhere eller hvad bør jeg vide?

På forhånd tak
Mvh
Thomas
Hvis du har købt maskinen et andet sted er det firmaet der sælger der hænger på garantien. Hvis du modsat har købt ved firmaet i linket (importør) der tilsyneladende er under konkursbehandling , vil dine værste tanker blive opfyldt, dog med den undtagelse at hvis en eventuelt køber af konkursboet eventuelt af egen vilje beslutter at vedkommende vil opfylde garantiforpligtelserne som man nogle gange ser hvis køber ønsker at drive forretningen videre med samme mærke.

Pøj pøj og fortsat god bagjul og godt nytår, Leif.
Brugeravatar
Ragnar
1. Rang
1. Rang

Ulæst indlæg af Ragnar »

scootergrisen skrev: 29. december 2024 13:52 Kan du ikke spørge dem du har købt den af eller kan du slet ikke kontakte dem?
De kan desværre ikke længere kontaktes
Brugeravatar
Ragnar
1. Rang
1. Rang

Ulæst indlæg af Ragnar »

Landbo skrev: 29. december 2024 15:06
Ragnar skrev: 29. december 2024 04:18 Hejsa folkens,

På forhånd tak
Mvh
Thomas
Hvis du har købt maskinen et andet sted er det firmaet der sælger der hænger på garantien. Hvis du modsat har købt ved firmaet i linket (importør) der tilsyneladende er under konkursbehandling , vil dine værste tanker blive opfyldt, dog med den undtagelse at hvis en eventuelt køber af konkursboet eventuelt af egen vilje beslutter at vedkommende vil opfylde garantiforpligtelserne som man nogle gange ser hvis køber ønsker at drive forretningen videre med samme mærke.

Pøj pøj og fortsat god bagjul og godt nytår, Leif.
Hah super! Be fucked til mig, jamen tak for svaret Leif og godt Nytår til dig lige over :)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Der står ellers på linket hvordan du kontakter dem. Har du prøvet det?
Brugeravatar
Ragnar
1. Rang
1. Rang

Ulæst indlæg af Ragnar »

scootergrisen skrev: 30. december 2024 10:15 Der står ellers på linket hvordan du kontakter dem. Har du prøvet det?
Jeps, de svarer ikke mig i hvert fald.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Det har sikkert lav prioriet men kan være der kommer svar på et tidspunkt.
Huskede du det med ECOOTER som emne i e-mailen?
Brugeravatar
Ragnar
1. Rang
1. Rang

Ulæst indlæg af Ragnar »

scootergrisen skrev: 30. december 2024 19:25 Det har sikkert lav prioriet men kan være der kommer svar på et tidspunkt.
Huskede du det med ECOOTER som emne i e-mailen?
Hmm godt spørgsmål :think: Det chekker jeg lige
Besvar