Prøv og ring til ham en gang til og hør om den virkeligt er solgt eller om der bare er en der prøver at bilde dig det ind fordi personen selv vil købe den.
Den står jo stadigvæk til salg.
Men ja man skal være hurtig og det lød ikke som om du gav ham pengene da du så på den. Det skulle du nok havde gjort også taget den med med det samme.
Jeg tror det meget almindeligt at hvis folk bare vil af med noget så sælger de til den første der giver pengene også det måske også svært at holde styr på 10 personer der ringer og huske alt det man har aftalt med dem.
Aprilia scarabeo
Re: Aprilia scarabeo
Ringede til ham, hvor han sagde at den var solgt..
Kan sagtens forstå man vil af med noget hurtigst muligt...Men jeg var jo også den hurtigeste ? det var ham selv der sagde at han ikke kunne den dag, hvor han faktisk solgte den til en anden...ellers havde jeg jo hentet den før, var egentlig bare det jeg blev irritere over
Eller, han kunne da i det mindste ringe og sige til mig at jeg ikke skulle køre hele vejen til Vig igen for at hente noget der ikke var der, for havde jeg ikke selv ringet så havde jeg gjort det jo..
Men nu overvejer jeg denne her http://www.dba.dk/bella-znen-2008-1550-km/id-77046031/ .... hvad siger du til den? (:
Kan sagtens forstå man vil af med noget hurtigst muligt...Men jeg var jo også den hurtigeste ? det var ham selv der sagde at han ikke kunne den dag, hvor han faktisk solgte den til en anden...ellers havde jeg jo hentet den før, var egentlig bare det jeg blev irritere over

Men nu overvejer jeg denne her http://www.dba.dk/bella-znen-2008-1550-km/id-77046031/ .... hvad siger du til den? (:
-
- 15. Rang
Jeg tror du kan få problemer med at få reservedele til den, specielt skjolde.
Prøv engang og spørger sælgeren hvor den er købt og om ved hvor man kan købe reservedele til den.
Der er af og til nogen som skriver til mig at de her sådan en kinesiske scooter her og ved hvor man kan købe skjolde til dem men det ved jeg ikke.
Der er så vidt jeg ved ikke nogen dansk ZNEN hjemmeside så man kan gå ind og se forhandlere ligesom man kan med Aprilia og andre kendte mærker.
Så personligt syns jeg du vil gøre et bedre køb hvis du kan finde et kendt mærke.
Prøv engang og spørger sælgeren hvor den er købt og om ved hvor man kan købe reservedele til den.
Der er af og til nogen som skriver til mig at de her sådan en kinesiske scooter her og ved hvor man kan købe skjolde til dem men det ved jeg ikke.
Der er så vidt jeg ved ikke nogen dansk ZNEN hjemmeside så man kan gå ind og se forhandlere ligesom man kan med Aprilia og andre kendte mærker.
Så personligt syns jeg du vil gøre et bedre køb hvis du kan finde et kendt mærke.
Okay (: den er alligevel solgt nu, men måske meget godt det ikke blev den så (: