Aprilia scarabeo

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
twiggy
1. Rang
1. Rang

Aprilia scarabeo

Ulæst indlæg af twiggy »

Hej alle samme (:

Er helt ny herinde og ved absolut ingenting om scootere :wtf: så håber i kan hjælpe mig.

Jeg skal bruge en scooter, har fundet den her på dba.dk http://www.dba.dk http://www.dba.dk/aprilia-scarabeo-05-3200/id-76997355/

Men ved ikke lige hvad jeg skal kigge efter ? eller om den overhovedet er værd at købe (:

Hilsen Karoline ^^

scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Re: Aprilia scarabeo

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hej og velkommen til forummet.

Den ser ellers flot ud og koste ikke så meget.
Det er selvfølgelig altid en chance at tage når man køber en brugt fordi hvad vil du gøre hvis den ikke virker og du ikke aner noget om scootere ?
Den har stået stille i 1 år men lyder som om den godt kan køre og den ser da flot og velholdt ud.
Aprilia er et godt mærke. De vist bare dyre i reservedele men det er vist også god kvalitet.

Men prøv lige og overvej hvem der skal lave det med batteriet og måske nogle andre ting som kommer hen af vejen hvis du ikke selv kan.
Så ville det jo være godt hvis du kender en som kan hjælpe dig.

Men prøv da og tag ud og kør en tur på den hvis du må prøve den.
Men det kan du jo lige ringe og spørge hende om.
Brugeravatar
twiggy
1. Rang
1. Rang

Ulæst indlæg af twiggy »

Okay (: har folk der kan hjælpe mig hvis der skulle være noget med den...hvad koster sådan et nyt batteri ? og hvor kan jeg få det henne.

scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Du kan finde en Aprilia scooter forhandler og spørge hvad et originalt koster.
http://www.apriliadealers.com/

Du kan også få nogle billigere men det må du jo selv om. Det originale er sikkert bedre end de billige.
Men det kan dine venner hjælpe med.
Du kan tage det gamle batteri med i butikken så kan de se hvad der står på det og eventuelt måle hvor stort det er hvis du skal have et uoriginalt i samme størrelse.

Bare pas på ikke at hæld batteriet eller læg det ned på siden hvis det er sådan et batteri hvor batterisyren kan løbe ud.
Brugeravatar
twiggy
1. Rang
1. Rang

Ulæst indlæg af twiggy »

Ok (: mange tak for hjælpen...
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Skynd dig ud og prøv den inden der er nogen andre der køber den.
Brugeravatar
twiggy
1. Rang
1. Rang

Ulæst indlæg af twiggy »

Har først pengen den. 1. så må bare håbe på han holder den til mig jo (: (krydser fingre) :wtf:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Det skulle ikke sikkert den stadig er der den 1. så hvis du virkeligt gerne vil have den så kunne du måske låne pengene af din familie eller noget.
Siger dog ikke du bare skal købe den før du har fået testet den og sådan. Tag eventuelt en af dine venner med som ved noget om det.

Men syns godt nok den ser flot ud så tror ikke umiddelbart du bliver skuffet hvis du kigger nærmere på den.
Brugeravatar
twiggy
1. Rang
1. Rang

Ulæst indlæg af twiggy »

tager min far med som er gammel mekanikker (: så det burde nok gå....kan desværre ikke låne penge af nogen :/ men kan være jeg tager op og kigger på den i morgen ^^ og får aftalen i hus! syntes nemli også den ser fin ud (: og passer da perfekt til en pige ^^
Brugeravatar
twiggy
1. Rang
1. Rang

Ulæst indlæg af twiggy »

Undskyld jeg siger det, Men hold da kæ** en nar!...Tog op og kiggede på den, og aftale at jeg hentede den dagen efter....så ringer han og siger at han desværre skal på arbejde, så vi må lave det om til lørdag....Fint nok tænker jeg....Så ringer jeg til ham i dag, hvor han siger søndag passer bedre....Og så finder jeg ud af at han allerede har solgt den...pff!!...Hvorfor F**** siger han så ikke bare det ?

Sådan noget gør mig bare sur -.-

ØV!
Besvar