Hejsa jeg har fået løst mit problem;)
Men jeg vil starte med mine fejl og hvad jeg gjorde for at løse dem.
1.) Den største fejl var da at tro på at min knallert forhandler ville hjæpe mig.
2.) Det var at jeg ikke kunne få ind i mit hovde at der skulle værre forskel på en EU4 og en EU5 knallert. Men det ved jeg nu. Der er forskel.
3.) jeg prøver at forklare forskellen. En Eu4 knallert er det rigtig nok at der bare skal skiftes en simpel boks som hedder CDI/ECU sådan cirka. mens på en EU% knallert sidder en anden type boks som vist nok hedder EPI.
4.) En EPI skifter man ikke ud. Der imod giver man den en ny softwear igennem et OBD2 stik.
5.) Jeg har altså skiftet min bøsing ud og får fået en anden softwear.
6.) Hvordan: Jeg har sat en ubegrænset bøsing i.
Også kørte jeg knallerten til Næstved MC. Som (flash`et) min knallert med en ny softwear.
7.) Hvordan køre den nu: Den køre godt som en knallert uden begrænsninger.
jeg har kun lige testet at jeg ikke blev begrænset af elektroniske dimser.
Men jeg er godt tilfreds nu. Fra nu af kan jeg bruge den