Vga mover
Vga mover
Hej alle. Jeg har et problem med min vga mover. Når jeg starter, kommer der benzin ud af indsugningen og op i luftfilteret, så det pisser ud med benzin i luftfilteret. Jeg har haft skilt kaburatoren, renset den fuldstændig osv. Men ingen ændring. Nogen der har et forslag til hvad der kan være galt. Mvh Lemvig.
-
- 15. Rang
Re: Vga mover
Benzinen skal stoppes af benzinhanen under benzintanken og nåleventilen i karburatoren.
Tag benzinslangen af karburatoren og peg den ned i en benzindunk.
Hvis der bliver ved med at komme benzin ud mens motoren er slukket så lukker benzinhanen ikke som den skal.
Tag vakuumslangen af indsugningsstudsen og sug så skal benzinen komme ud så længe du suger.
Hvis benzinhanen lukker som den skal så tjek nåleventil og svømme i karburatoren.
Se om svømmeren er utæt (benzin i), tag nåleventilen ud og blæs i studsen hvor benzinslangen sad.
Tjek at spidsen er fin.
Tag benzinslangen af karburatoren og peg den ned i en benzindunk.
Hvis der bliver ved med at komme benzin ud mens motoren er slukket så lukker benzinhanen ikke som den skal.
Tag vakuumslangen af indsugningsstudsen og sug så skal benzinen komme ud så længe du suger.
Hvis benzinhanen lukker som den skal så tjek nåleventil og svømme i karburatoren.
Se om svømmeren er utæt (benzin i), tag nåleventilen ud og blæs i studsen hvor benzinslangen sad.
Tjek at spidsen er fin.
Re: Vga mover
Jeg prøver. Og takker for hjælpen indtil videre.