Hvor sidder der begrænsinger på sådan en gammel maskine?
Billede vedhæftet
Honda camino 1980
- Jps
- 13. Rang
- Indlæg: 3608
- Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Re: Honda camino 1980
Plumb i cylinderen. Plumben sidder under karburatorstudsen.
- TOCA
- 9. Rang
- Indlæg: 443
- Tilmeldt: 16. november 2014 14:05
- Køretøjer: PGO Comet (Solgt)
Peugeot Fox
CPI GTR 50 (45'er) x2 - Geografisk sted: København
Re: Honda camino 1980
Plumpen sidder der hvor karburatoren er forbundet til motoren, og er ikke sådan lige til, at få ud. Den er lavet af super hårdt stål, så du skal have skilt motoren ad, og have den op i en søjle-boremaskine, med kølemiddel og kvalitets HS bor :-O
- Jps
- 13. Rang
- Indlæg: 3608
- Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Re: Honda camino 1980
Ja, det er nok nemmere, at finde en cylinder uden plump i, tror jeg.
- Supercharger
- 9. Rang
- Indlæg: 348
- Tilmeldt: 19. februar 2015 07:56
- Køretøjer: Adly Gazelle (TMP) 45 Km/t.
PGO G-Max 30 Km/t. - Geografisk sted: Sjælland
Re: Honda camino 1980
På en Puch kunne man nøjes med at fjerne bolt plomberingen på bolthovederne på indsugningstudsen.
Den hærdede plumb indeni studsen kan let trækkes ud. Efter opvarmning af indsugningstudsen (alu)
Ja det var let i de unge dage dengang.
Den hærdede plumb indeni studsen kan let trækkes ud. Efter opvarmning af indsugningstudsen (alu)
Ja det var let i de unge dage dengang.