scootergrisen skrev:Ja det ville da ikke gøre noget hvis der var lidt flere som skrev.
Der er så en del der skriver til mig på e-mail istedet for herinde.
Ved ik lige hvad der skal til få at der er flere som har lyst til at skrive herinde.
Har du nogen forslag JPS ?
Det jeg har opdaget på Sk, er at folk for det meste ikke melder sig til for at tale eller lave indlæg. De melder sig typisk ind for at rippe et eller andet de ikke kan få fat i uden at være medlem. Der er også dem der melder sig ind for kun at poste et enkelt spørgsmål, for derefter at forsvinde for altid. Det er meget få i procent, der vælger at skrive og være aktive over en længere periode. Jeg kommer også på andre ikke 2hjuls relaterede forums, og der er trenden den samme. Umiddelbart ser man rigtigt mange indlæg, men så har de også flere tusinde medlemmer. Igen er den skrivende procentdel lav, men når der er mange nok, så batter det i sidste ende. Ergo er et stort antal medlemmer sagen, så bare rolig, du skal nok få din forøvrigt fede side op i gear
Flot at den ligger nummer 1
Jeg kunne dog godt se foraet peppet lidt op for at tiltrække de få skrivende brugere. Måske nogle underindelinger i emner? Som det er nu, så kan man skrive 1 sted om sin scooter, og det bliver let noget rod når indlæggene kommer op i antal..
Jps: ja, Sk døde, men i var altså også et par stykker der gjorde jeres til at hive det i døden. Jeg forstår stadigvæk ikke at du solgte foraet til en "udenforstående"? Jeg har intet imod sidewind, men han er ikke just den der får hjulene til at rulle. Jeg hænger stadigvæk på derinde, men kun som nødhjælp hvis der skulle opstå problemer med siden. Derudover smider jeg meget på poster ind, bare for at der sker lidt.
Hvis jeg selv kunne have overtaget siden som min egen, så enten havde jeg lukket den
, eller også havde jeg gået et gear op for at prøve at lokke flere til. Jeg ville muligvis også have lavet flere ikke 2hjulerrelaterede ting på siden, ligesom SG har lidt PHP på sin side osv..
En af de store fejl der blev begået på Sk, er at der var for mange der blandede sig i indhold og form. Jeg har nu lært, at ledesen skal have en vis afstand til medlemmerne, da der meget lidt kan gå koks i den på den anden måde. Der var ikke det der var galt, uanset hvad man lavede for at gøre brugerne glade. Næ SG.. Hvis du vil have nogenlunde kontrol med din hjemmeside, så involver meget få personer i projektet, og sørg for at de har præcis den samme kongstanke med siden som du har