Hej
Jeg har en lyserød tms retro scooter, og jeg prøver desperat at finde en webside i Danmark, hvor jeg kan købe dele til hende, både plast- og maskindele.
Kan I hjælpe?
Jeg har prøvet at bestille hos denne svenske side atvstore.se, men det er gået lidt i hårdknude pga manglende bankkoder BIC og IBAN ved bankoverførsel, og ved selve bestillingen, hvor jeg, efter at det er lykkes en gang at kunne bestille til Danmark , nu igen ikke kan bestille til Danmark
Rigtig god mandag
Tms Retro dele?
- Frk. Retro
- 1. Rang
- Køretøjer: Lyserød tms Retro
- Geografisk sted: Varde
-
- 15. Rang
Re: Tms Retro dele?
Mange af de kinesiske scootere bruger samme motortype så det skulle være let nok at finde dele til motoren.
Lyserøde skjolde bliver nok svære at finde. Mange af dem der sælger de billige kinesiske scootere går vist ikke så meget op i at kunne levere dele til dem i fremtiden.
Du kan måske finde skjolde fra en lignende model i en anden farve. Måske Giantco Venus I: https://www.thansen.dk/scooter-knallert ... 064107882/
Lyserøde skjolde bliver nok svære at finde. Mange af dem der sælger de billige kinesiske scootere går vist ikke så meget op i at kunne levere dele til dem i fremtiden.
Du kan måske finde skjolde fra en lignende model i en anden farve. Måske Giantco Venus I: https://www.thansen.dk/scooter-knallert ... 064107882/
- Frk. Retro
- 1. Rang
- Køretøjer: Lyserød tms Retro
- Geografisk sted: Varde
Tak for dit svar
Altså jeg har fundet denne side www.atvstore.se som har alt det jeg skal bruge, men jeg har virkelig udfordringer med at få ordentlig kontakt med ham! og det er virkelig frustrerende.....har svært ved at gennemskue om det er en fubside
Altså jeg har fundet denne side www.atvstore.se som har alt det jeg skal bruge, men jeg har virkelig udfordringer med at få ordentlig kontakt med ham! og det er virkelig frustrerende.....har svært ved at gennemskue om det er en fubside
- Jakob N
- 1. Rang
- Køretøjer: Pink TMS Retro 4 takt
Sort Giantco G-Buddy 4 takt
2 Vespa Ciao
1 Vespa Piaggio
Hejsa. Har selv en pink tms retro, og ved plastikdelene kan være lidt skrøbelige. Fandt så ud af at den har en søster model. Nemlig en giantco venus. Der passer mange dele derfra, og kan købes hos thansen. Også plastikdelene. Den eneste forskel på dem, er fronten. Men prøv at billed google den, og se. Du må nok regne med at delene skal males, og farven burde ikke være noget problem at anskaffe på spraydåser. . Håber det kan hjælpe med dit projekt