pgo p3
pgo p3
jeg har købt bag enden til en pgo p3 ( aksel og ramme + div ) .
findes der nogle tegninger om. evt billeder hvordan det skal monteres
og er der forskel på rammen om den skal sidde på en hot 50 eller en
dr big ? . er der nogen der ved hvem der sælger kæde og tandhjul til
dem . . hvordan det skal monteres
findes der nogle tegninger om. evt billeder hvordan det skal monteres
og er der forskel på rammen om den skal sidde på en hot 50 eller en
dr big ? . er der nogen der ved hvem der sælger kæde og tandhjul til
dem . . hvordan det skal monteres
-
- 15. Rang
Re: pgo p3
Alt hvad jeg har er på https://scootergrisen.org/scooterhjemmeside/altompgo.php
P3 er vist lavet af Medico Nord så vil tro du kan/kunne købe reservedele hos dem eller måske de kan oplyse det men hjemmesiden virker ikke lige nu.
Du kunne også prøve en PGO-forhandler men det med kæde og tandhjul er nok noget Medico Nord har sat på så ikke sikkert de har de dele.
P3 er vist lavet af Medico Nord så vil tro du kan/kunne købe reservedele hos dem eller måske de kan oplyse det men hjemmesiden virker ikke lige nu.
Du kunne også prøve en PGO-forhandler men det med kæde og tandhjul er nok noget Medico Nord har sat på så ikke sikkert de har de dele.
p 3 er måske lavet af Medico Nord ? . har sendt dem en email med en del spørgsmål .
men hvis at der er en heldig ejer af en her . kunne vedkommende måske ta et par nær billeder af bag enden . fastgørelse og hvor dan det ellers er samlet og hvordan udstødning bliver hængt neden under .
håber at der er lidt hjælp at hente . vil godt lige have den hængt sammen inden total adskilesse for maling
på forhånd tak .
mvh Poul Erik
men hvis at der er en heldig ejer af en her . kunne vedkommende måske ta et par nær billeder af bag enden . fastgørelse og hvor dan det ellers er samlet og hvordan udstødning bliver hængt neden under .
håber at der er lidt hjælp at hente . vil godt lige have den hængt sammen inden total adskilesse for maling
på forhånd tak .
mvh Poul Erik
-
- 15. Rang
Der er billeder på scootergalleri.
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Skal bagenden sidde på en model, der i forvejen er beregnet til 3 hjul og typegodkendt til det, er det lovligt, ellers ikke. Det kan formentlig sidestilles med en konstruktiv ændring, og giver dermed en pæn bøde.
skal på en hot 50 . som de normalt er bygget på og er type godkendt . så de skal bare have stel nr på den også bliver reg som 3 hjulet .
-
- 15. Rang
Skriv gerne forløbet med at lave en 2-hjulet om til 3-hjulet når det er overstået så andre kan få gavn af det.
skal jeg nok . men et langt sejt træk . hvis at man ikke kan købe reservedele til den . ud over bremse dele .
sidste nyt . ingen hjælp at hente ved Medico nord . de er lukket den 8/8-17 . hvem der så måske overtager evt tegninger og måske vare lager har jeg ikke fundet ud af endnu . må lede videre .