Hey alle her på forum, rigtig godt nytår!
Jeg har fået købt mig en PGO Hot 50 2004 model, og har dette problem pt med den udstødning der sidder på, den har det med at falde af, vi har prøvet og stramme den, også sidder den fast, men så når jeg starter motoren og giver gas fordi jeg skal hurtigt afsted, så prutter den sindsygt meget fordi det er koldt jo, og når jeg køre 10-15min så larmer den gigantisk meget, også kan jeg jo se det er fordi den er faldet af igen, (den hænger men ikke faldet helt af.
Tak på forhånd hvis i ved noget, og hvad det koster af fikse, har bestilt en gg udstødning hjem.
PGO Hot 50 udstødningsfejl?
- Gammelmand
- 7. Rang
- Køretøjer: VGa Explora 45
Tidligere Peugeot speedfight II lc 45 - Geografisk sted: Hornslet
Re: PGO Hot 50 udstødningsfejl?
Check pakning mellem cylinder og udstødning check møtrikker , spændeskiver og evt pinbolte i cylinder
-
- 15. Rang
Re: PGO Hot 50 udstødningsfejl?
Udstødningen skal passe til at starte med. Køb en ny pakning. spænd først ved cylinderen så den sidder korrekt der også kig om ophænget er korrekt.
Der er vist nogen uoriginale udstødninge hvor man skal tilpasse ophænget fordi det ikke passer helt til motorblokken.
Der er vist nogen uoriginale udstødninge hvor man skal tilpasse ophænget fordi det ikke passer helt til motorblokken.