Hey allesammen, jeg har længe overvejedet, at købe knallert og har så, bestemt mig for at købe en brugt. Jeg har kigget på mange forskellige, og det der intersserer mig mest, er dem der ikke ligner en scooter. Men mere over i noget, der lidt ligner en MC, for det meste 2 takter. Som jeg så ikke ved om er en god ting, da jeg skal bruge knallerten til at køre til skole, arbejde og andre aktviteter, på omkring 60 - 70km om ugen. Måske mere (Vil dog nok cykle i den hårde, kolde og våde vintertid i stedet og lade knallerten stå inde).
Mit budget ligger på omkring + - de 6000kr, skulle også gerne have en der ikke skal rodes ved hele tiden. Så har fundet den her, Suzuki street magic: "
http://www.scootergalleri.dk/galleri/33 ... reet_magic" den står til 7000kr og har kørt 10.000 i det hele og den er kun de 15min væk fra mig, forresten hvordan er mulighederne for at ned drossle den?
Så hvad siger i herinde, ville dette være et dumt køb? Er også meget åben for andre anbefalninger. På forhånd mange tak for svarende