Hej i butikken, jeg er den jo ellers så glade ejer af en Super 8 50 4 t, har aldrig haft de store problemer igennem snart 5 år, batteriet har dog aldrig holdt mere end et års tid af gangen, jeg har førhen prøvet at måle lade spænding, det var fint nok, nu var den så gal igen, bestilte et nyt batteri, kom så i tanke om, at måske skulle jeg lige måle hvor meget dyret lader, WTF, 3,5 volt, (målt uden batteri ),

giver mig derefter til at tjekke og måle, de 2 ledninger fra generatoren de har en modstand på 1,0 Ohm, det burde vel være i orden, modstanden ved laderegulator præcis 12 Ohm, burde så også være ok, ville så måle på laderegulator, men kan ikke få nogen som helst form for værdi frem, ligegyldigt hvordan jeg måler, ( er det fordi at der skal bruges et specielt Ohm-meter ?,eller, har prøvet at skille alle relevante multistik ad, de ser fine ud, samlede skidtet, prøvede at måle igen, nu viser den 6,6 Volt WTF, .
Er der nogle der sidder med en god ide, så vil jeg gerne høre, eller er det bare en ny laderegulator,.
Vil også gerne høre, hvilken størrelse vil i anbefale i batteri Ah, .
På forhånd tak.