Har købt en 4takter

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Katana
9. Rang
9. Rang
Indlæg: 458
Tilmeldt: 28. september 2011 01:24
Scootere: 2015 Honda Vision NSC50WH 4T - Sort.
Geografisk sted: Randers

Re: Har købt en 4takter

Ulæst indlæg af Katana »

Kendt dækmærke ud i scooterdæk Heidenau : Vinterdæk 120/80-14 http://speedline.dk/da/scooter/vinterda ... -k6612814/
Brugeravatar
Henskow
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 33
Tilmeldt: 27. juli 2015 18:06
Scootere: Kymco super 8 50 cc 4 takt
Geografisk sted: Odense

Re: Har købt en 4takter

Ulæst indlæg af Henskow »

Har sat Michelin City Grip Winter 120/80/14 på min Kymco Super 8, pris incl montering for begge to 1000,00 kr
Så nu mangler jeg bare bedre lys foran?
Brugeravatar
netuse
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 73
Tilmeldt: 28. april 2014 22:38
Scootere: Yamaha Neo's 2004
Giantco Sprint 2006
Kymco Super 8 4T 2014

Re: Har købt en 4takter

Ulæst indlæg af netuse »

Henskow skrev:Har sat Michelin City Grip Winter 120/80/14 på min Kymco Super 8, pris incl montering for begge to 1000,00 kr
Så nu mangler jeg bare bedre lys foran?
Hvem har du købt dæk af...

Vi er nok nogen stykker som mangler bedre lys på vores Kymco Super8, jeg fandt et forum hvor der var nogen link til hvordan man kunne modificere statoren, men linkene virkede ikke :( men jeg har tænkt på om en auto-elektriker ikke ved hvad man skal gøre...
Brugeravatar
Henskow
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 33
Tilmeldt: 27. juli 2015 18:06
Scootere: Kymco super 8 50 cc 4 takt
Geografisk sted: Odense

Re: Har købt en 4takter

Ulæst indlæg af Henskow »

Svendborg MC, fantastisk værksted.
Fik dem på samtidig med service (6000)
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Har købt en 4takter

Ulæst indlæg af Jps »

Så er der købt sidetasker og pærer til Suppeurten :). H4 Eco-vision.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Har købt en 4takter

Ulæst indlæg af Jps »

Så blev der købt vinterdæk til Kymco'en. De kommer så til at blive brugt hele året, da jeg ikke har nogen reservefælge på lager.
http://speedline.dk/da/scooter/vinterda ... -14-s-hei/
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Har købt en 4takter

Ulæst indlæg af Jps »

Har fjernet samtlige klistermærker på Kymco. Nu ser den meget pænere ud :) Og jeg var nødt til at sætte noget skumgummi på sidetaskerne, idet den ene taske havde slidt malingen af på skjoldet :(. Det sorte klisterbånd dækker over den slidte maling.
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: Har købt en 4takter

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Hej Kjp. Ser fedt ud med sidetaskerne, kunne være man skulle overveje det, kunne være rart når man handler ind, ( der er Super 8 4t 50 ccm) dejlig, man må køre med noget, ( vægt) jeg blev en gang stoppet med 5 plantesække 40 liter,,, registerinsattest ja tak, nåee 262 kg, ikke for bredt, jamen god tur Hr. :lol: Spørgsmål, har du smækket 55/60w forpærer i og kan det funke , dine bagfodhvilere, hvorfor tager du ikke bare den bette bolt, der holder selve fodhvileren fast på beslaget ud og fjerner fodhvileren, lader beslaget blive siddende på scooteren, så kunne man da slippe for en bøde. :wave: hygge.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Har købt en 4takter

Ulæst indlæg af Jps »

Bette Niels skrev:Hej Kjp. Ser fedt ud med sidetaskerne, kunne være man skulle overveje det, kunne være rart når man handler ind, ( der er Super 8 4t 50 ccm) dejlig, man må køre med noget, ( vægt) jeg blev en gang stoppet med 5 plantesække 40 liter,,, registerinsattest ja tak, nåee 262 kg, ikke for bredt, jamen god tur Hr. :lol: Spørgsmål, har du smækket 55/60w forpærer i og kan det funke , dine bagfodhvilere, hvorfor tager du ikke bare den bette bolt, der holder selve fodhvileren fast på beslaget ud og fjerner fodhvileren, lader beslaget blive siddende på scooteren, så kunne man da slippe for en bøde. :wave: hygge.

Nej jeg har ikke sat 55/60 watt i endnu. Af den simple grund, at jeg ikke tror at statoren kan trække dem. Den klarer 144 watt (så vidt jeg husker), så er der jo ikke meget tilbage til resten, der skal ha' strøm :)

Og du får ingen bøde for de fodhvilere, da den jo er typegodkendt med dem på. Kymco har valgt at bruge samme stel på både 50cc og 125cc, så de har nok ikke gidet ændre noget på produktionsbåndet :). Og jeg piller dem ikke af, som jeg ellers var inde på, lige da jeg havde købt den.
Brugeravatar
Bette Niels
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 71
Tilmeldt: 1. april 2015 13:10
Scootere: Redexa, Disella, NSU Quickly, Velo Solex 3800,Casal, 5-6 Arlaer, Yamaha 4-gear, Honda Dax, PGO ?, Yamaha TZR 50, Piaggio Tyhpoon, Piaggio NRG Hyper 2 CPI Hussar, Kymco Super8
Geografisk sted: Meget midt i Jylland.

Re: Har købt en 4takter

Ulæst indlæg af Bette Niels »

Okay, jeg er med, tror jeg, det var bare linket til pærerne der forstyrrede mig, jeg har proppet Philips moto vision i min, det virker godt, men det er sku også en hamper pris, 172,- pr pære, de skulle så kunne holde ekstra længe, tiden må vise, måske tager jeg fejl med fodhviler, har bare fået at vide, at det var forbudt med bag fodhviler, på EU 30 og EU 45 da de kun må køre med en person, men skidt, jeg pillede mine af, vel for at undgå en bøde med min tro og fordi det gør herre nas at rende skinnebenet i dem. :wave: hygge.
Besvar