1. Hvis jeg skal tjekke om selve speedometer panelet er i stykker, er der så nogle ting jeg kan tjekke inden jeg ofre de mange penge på det? Vi har skiftet kabel og drevet.
2. Vi har skiftet sat en begrænser bolt i (da den kører 50km\t) men når den er i kører den op og ned i omdrejninger når den er oppe i fart. Unden begrænseren kører den fint men dog for stærkt.
Hjælp...
Speedometer og begrænsning
-
- 15. Rang
Re: Speedometer og begrænsning
Hvad er det for en begrænserbolt?
Hvor sidder den?
Hvor sidder den?
Nede ved variator og den er cylinderformet og bredere i den ene ende.
-
- 15. Rang
Kan ikke se hvorfor de skulle køre op og ned i omdrejning fordi du sætter en begrænset bøsning mellem remskiverne.
Med mindre der er slidt et spor i remskiven med rullerne sådan at kileremmen ikke kan bestemme sig for om den skal køre nede i sporet eller lige over.
Ellers plejer det vist at være falsk luft ved indsugningsstuds/karburator som gør at motoren køre op og ned i omdrejninger.
Med mindre der er slidt et spor i remskiven med rullerne sådan at kileremmen ikke kan bestemme sig for om den skal køre nede i sporet eller lige over.
Ellers plejer det vist at være falsk luft ved indsugningsstuds/karburator som gør at motoren køre op og ned i omdrejninger.
- TOCA
- 9. Rang
- Køretøjer: PGO Comet (Solgt)
Peugeot Fox
CPI GTR 50 (45'er) x2 - Geografisk sted: København
Sæt enden af kablet i en skrue/boremaskine, og se om speedometeret reagerer, bare du ikke bruger fuld gas på boremaskinen.Anja skrev:1. Hvis jeg skal tjekke om selve speedometer panelet er i stykker, er der så nogle ting jeg kan tjekke inden jeg ofre de mange penge på det? Vi har skiftet kabel og drevet.
Hjælp...