Byd ind

Også gerne med sammenligninger af disse to maskiner.
Har kørt på Dr. Big i 14 år, så kender både den positive og negative side. Den første big jeg købte i 2001, nåede på 11 år at køre 114.000 km, og det var med sportstun monteret i alle år. Så den skulle serviceres ofte. Men det positive er, at der er plads til en velvoksen mand/kvinde på den, og den kører stabilt. Jeg vil dog anbefale at man får skiftet de dæk, den er udstyret med (Duro)Monkyman skrev:PGO G-MAX (30 2T) vs. PGO DR. BIG (30 2T) - jeres erfaringer med fordele og ulemper...?
Byd ind![]()
Også gerne med sammenligninger af disse to maskiner.
I mange år kørte jeg på Thansens 2takts olie, både fuldsyntetisk og semisyntetisk. Pt kører jeg med Motul semisyntetisk.Monkyman skrev:Skønt at høre![]()
Du har da uden tvivl haft en favorit gennem alle de år![]()
I forhold til den 2 takts olie man ska hælde på den, til blanding med benzinen... Hvor køber man den bedste online, til den laveste pris?
Tænker at det nok er billigst at handle en røvfuld flasker over nettet, og på den måde spare lidt gryn
Den burde være lige så god, som de andre Motul produkterMonkyman skrev:Jeg søgte nu på MOTUL 2T, og faldt over dette link - ville den være god og sikke en god pris pr. liter![]()
http://www.daekonline.dk/olie/produkt/m ... /motul/619
Det ved jeg faktisk ikke. Fik bare at vide, at jeg skulle køre med fuldsyntetisk, da jeg kørte med sportstunet. Den er jo så lidt dyrere, end den semisyntetiske. Så det er nok et spørgsmål om flere penge i kassen, for forhandlerenMonkyman skrev:Okay!
Hvad gør det af forskel i maskinen, om man hælder semisyntetisk eller fuldsyntetisk på?