Fartbegrænser

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Kaperen
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: Peugeot Tweet

Fartbegrænser

Ulæst indlæg af Kaperen »

Hej jeg har købt en peugeot tweet 4t, og vil gerne have en fartbegrænser på, men hvor kan jeg købe sådanne en henne , har søgt på mange forskellige scooter butikker men uden held
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Fartbegrænser

Ulæst indlæg af Jps »

Kaperen skrev:Hej jeg har købt en peugeot tweet 4t, og vil gerne have en fartbegrænser på, men hvor kan jeg købe sådanne en henne , har søgt på mange forskellige scooter butikker men uden held
De findes mig bekendt, ikke til 4taktere.
Brugeravatar
TOCA
9. Rang
9. Rang
Køretøjer: PGO Comet (Solgt)
Peugeot Fox
CPI GTR 50 (45'er) x2
Geografisk sted: København

Ulæst indlæg af TOCA »

Personligt lader jeg bare være med at give fuld gas, hvis der er forhindringer på vejen :lol:

Er det noget elektronisk du søger, som kan slås til, hvis der er rullefelt i nærheden? Eller noget mere permanent, fordi den bare kan kører hurtigere, end du bryder dig om?
Brugeravatar
SMF
6. Rang
6. Rang
Køretøjer: VGA Digita 30 2-t (tidl. VGA Explora 4-t, Aprilia SportCity 4-t, Texas Flash X-30 4-t, Yamaha FS1 2-t)

Ulæst indlæg af SMF »

Her hvor jeg kommer fra kalder vi fartbegrænsere for "bremser" :)
Men det er nok ikke det du mener. Prøv og søg på Google efter Politiværn. På Youtube kan man dog se at de bokse man kan købe ikke fungerer super godt. Motorene hakker men kører til gengæld ikke over 30. Politiet kan nemt høre at det er monteret og mig bekendt er al ændring af motorkomponenter ulovlig alligevel (fx at tilføje en elektronisk boks, uanset hvad den er til). De aktiveres ved en "kode" i form af et vist antal tryk på fx forbremsegrebet.
Besvar