Hjælp med Peugeot Kisbee.

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
STDK
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 16
Tilmeldt: 9. april 2015 09:17
Køretøjer: Peugeot Kisbee 4T 2013
Giantco Sprint 4T 2007
PGO Hot 50 2016

Re: Hjælp med Peugeot Kisbee.

Ulæst indlæg af STDK »

Var der ikke en bagplade som her ?

Nej, kun den plade som holder rullerne, og som ses på dit nederste billede til højre.
Brugeravatar
STDK
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 16
Tilmeldt: 9. april 2015 09:17
Køretøjer: Peugeot Kisbee 4T 2013
Giantco Sprint 4T 2007
PGO Hot 50 2016

Re: Hjælp med Peugeot Kisbee.

Ulæst indlæg af STDK »

hmmm...er ikke så skarp på det det med at svare med citater:-)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11436
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hjælp med Peugeot Kisbee.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Kiggede du på remskiverne hvor høj oppe der var slid fra kileremmen ?
Kan være den er begrænset ved de bagerste remskiver så.
Brugeravatar
STDK
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 16
Tilmeldt: 9. april 2015 09:17
Køretøjer: Peugeot Kisbee 4T 2013
Giantco Sprint 4T 2007
PGO Hot 50 2016

Re: Hjælp med Peugeot Kisbee.

Ulæst indlæg af STDK »

Uha...der må jeg blive dig et svar gyldigt. Det er min første scooter, og første gang gang jeg skiller sådan noget ad;-)
Brugeravatar
STDK
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 16
Tilmeldt: 9. april 2015 09:17
Køretøjer: Peugeot Kisbee 4T 2013
Giantco Sprint 4T 2007
PGO Hot 50 2016

Re: Hjælp med Peugeot Kisbee.

Ulæst indlæg af STDK »

Men har luret at den ledning skal forbindes med en anden for at sætter begrænsningen ud af spil.
Så det må blive det næste jeg prøver:-)

http://www.crservice.dk/Peugeot/Service ... nsning.pdf
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11436
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hjælp med Peugeot Kisbee.

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ok +12 volt.
Det tilføjer jeg lige til hjemmesiden.
Brugeravatar
STDK
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 16
Tilmeldt: 9. april 2015 09:17
Køretøjer: Peugeot Kisbee 4T 2013
Giantco Sprint 4T 2007
PGO Hot 50 2016

Re: Hjælp med Peugeot Kisbee.

Ulæst indlæg af STDK »

Så er den nye 45-Cdi til 585,- fra "KG-Import" modtaget og monteret.
Speedometeret siger 48-50 km/t ud af lige vej, så missionen er fuldført:-)
Brugeravatar
SMF
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 123
Tilmeldt: 3. januar 2015 12:29
Køretøjer: VGA Digita 30 2-t (tidl. VGA Explora 4-t, Aprilia SportCity 4-t, Texas Flash X-30 4-t, Yamaha FS1 2-t)

Re: Hjælp med Peugeot Kisbee.

Ulæst indlæg af SMF »

Hold lige øje med tændrøret, om det bliver misfarvet. Fordi nu har du jo fået en 45-scooter ved at skifte cdi'en. Og en god idé kunne være at undersøge om en orig. Kisbee 45 har større dyse i karburatoren eller anden tragt i luftfilterkassen mv. Det er ikke sikkert at det er tilfældet, men det er jo ærgerligt at brænde hul i stemplet fordi du kører med forkert dyse el.lign. En forhandler eller Peugeot importørens tekniske chef vil kunne svare på disse spørgsmål. Send dem en mail. Jeg ved fra VGA importøren, at fx en VGA Explora 4-takt skulle være identisk i 30- og 45-udgaven, lige bortset fra cdi'en som er eneste forskel på de to. På andre mærker kan der som sagt muligvis være større teknisk forskel på 30- og 45-udgaven.
Brugeravatar
STDK
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 16
Tilmeldt: 9. april 2015 09:17
Køretøjer: Peugeot Kisbee 4T 2013
Giantco Sprint 4T 2007
PGO Hot 50 2016

Re: Hjælp med Peugeot Kisbee.

Ulæst indlæg af STDK »

Tak for dit synspunkt.
Det havde jeg ikke overvejet.
Gik egentlig udfra at cdi'en, som du nævner, er det eneste forskel på 30 og 45.
Det vil jeg tjekke op på;-)
Besvar