Faldt lige over den her krimihistorie som desværre nok ikke er fiktiv.
http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri ... rex_150ccm
Godt nok vildt at man kan slippe af sted med en bøde på 10.000 kroner og 6 måneder uden kørekort for at gøre sådan.
Ikke noget at sige til at bilister opfører sig som de gør når der reelt ikke er nogen straf for det.
Ham på motorcyklen fik smadret sin motorcykel til 14.000 kroner og havde ingen MC i over 1½ år plus at han fik tæsk. Så straffen for ham var større.
Det var en smuk efterårsdag på landevejen
-
- 15. Rang
Re: Det var en smuk efterårsdag på landevejen
Skræmmende alligevel...
- TOCA
- 9. Rang
- Køretøjer: PGO Comet (Solgt)
Peugeot Fox
CPI GTR 50 (45'er) x2 - Geografisk sted: København
Der er desværre alt for mange mennesker på vejene, som ikke respekterer andre, og tror de kan omfortolke færdselsloven efter hvad humør de er i, lige i øjeblikket, og efter hvad der gavner deres selvværd, også blandt de tohjulede 
Mine mange års erfaring, på to hjul, i Hovedstaden har lært mig, at man altid skal køre passivt, det kan godt være, at du har ret til, at køre lige her, men det hjælper ikke, hvis den anden har fire- eller flere hjul, og en metalkasse omkring sig, heller ikke selv om der er mange vidner til dit styrt. Hvis den forankørende ikke vil overhales, så lader jeg være, hvis de kører usikkert, så øger jeg afstanden til dem, hvis jeg ser en Taxi, så er jeg forberedt på det meste, og sænker farten, kommer der en lastbil ind i mit synsfelt, har jeg begge hænder på bremserne, det samme gælder "Brian biler", hellere komme 5 minutter for sent, end slet ikke, at komme frem, og jeg forventer altid det værste, fra mine medtrafikanter

Mine mange års erfaring, på to hjul, i Hovedstaden har lært mig, at man altid skal køre passivt, det kan godt være, at du har ret til, at køre lige her, men det hjælper ikke, hvis den anden har fire- eller flere hjul, og en metalkasse omkring sig, heller ikke selv om der er mange vidner til dit styrt. Hvis den forankørende ikke vil overhales, så lader jeg være, hvis de kører usikkert, så øger jeg afstanden til dem, hvis jeg ser en Taxi, så er jeg forberedt på det meste, og sænker farten, kommer der en lastbil ind i mit synsfelt, har jeg begge hænder på bremserne, det samme gælder "Brian biler", hellere komme 5 minutter for sent, end slet ikke, at komme frem, og jeg forventer altid det værste, fra mine medtrafikanter

Ja, bare pisse irriterende at vi skal vise mest hensyn, jeg mener, vi er jo de "bløde traffikanter".
Jo større køretøj man sidder i, jo mere ansvar "BURDE" man føle men nej nej, størst kommer altid først.
Jo større køretøj man sidder i, jo mere ansvar "BURDE" man føle men nej nej, størst kommer altid først.