Motowell hjemmesider : Produkter :
- Elenor
- RETROSA 125CC
- RETROSA 50CC
- Motowwell YOYO 4T
- MEX-ON 125CC
- MEX-ON 50CC
- MAGNET SPORT
- MAGNET LIMITED EDITiON
- MAGNET 4t
- MAGNET 2t
- MAGNET RS
- CROGEN CITY 4T
- CROGEN SPORT
- CROGEN RS
- CROGEN RS ABT
- CROGEN CITY 2T
Teksten på hjemmesiden er dårligt oversat (måske fra tysk ?). Her følger nogle eksempler.Motowell giver nu 4 års garanti uden eksra beregning.
Jeg kunne dårligt havde sagt det dårligere selv.Ofte vil du billige scootere til rådighed på internettet, som er ved første øjekast ser et godt tilbud. Lad os ikke narre! Kvalitet kan ikke levere til dumpingpriser dig! Hvis du handle i din bil for mange problemfrie år med en ny du havde en kvalitet køretøj, når du er vred efter et par miles på den bil, du havde ingen kvalitet køretøj!
Altså i laver scootere som ikke er til at styre ?.Vi ved MOTO WELL kun bruge præmie komponenter og give os en masse problemer med at håndtere en scooter, som du siger til år: “A good buy”
Altid rart og give scooteren noget selvtillidDa vi giver selvtillid til alle køretøjer 4. års garanti i henhold til den certificerede garanti!
Jaaa... man kan vel godt kalde en scooter for en speciel bil med lidt fantasi.Den daglige scooter til en favorabel pris.Kraftfuld og brændstoføkonomiske 4-takts motor og omfattende faciliteter gør denne scooter en speciel bil.
Måske et hint til at det er forsøgt oversat fra tysk ?.Den Großradroller til en merpris.
Jeg troede alle scooterne var scootere.Køretøjet er også tilgængelig som en scooter udgave uden ekstra beregning og til enhver tid blive konverteret til 45 km / t eller omvendt.
Fedt så kan man bare lave den om om til en lille knallert eller stor knallert når man får lyst.
Snakker vi hårde hvidevare eller hardware til computeren ? Jeg er ikke helt med.Motowell her har en meget stram beregnede pris og giver en reel brand køretøj til hardware butik pris!
Skal man så købe en bil og sætte scooterern op foran som blikfang ?.Et nyt design og LED-lys teknologi gør bilen en reel blikfang!