Hvad skal jeg købe???
Hvad skal jeg købe???
Hej
Jeg skal ud og købe en brugt scooter som skal være stabil og holdbar jeg har tidligere haft Kina scootere men vil ikke ha det mere. Jeg kører ca 50 km om dagen på arbejde så det er en 45 scooter jeg vil ha!! Heller ikke for dyr så har i nogle expert råd???? Og erfaringer???
Mvh
Jan
Jeg skal ud og købe en brugt scooter som skal være stabil og holdbar jeg har tidligere haft Kina scootere men vil ikke ha det mere. Jeg kører ca 50 km om dagen på arbejde så det er en 45 scooter jeg vil ha!! Heller ikke for dyr så har i nogle expert råd???? Og erfaringer???
Mvh
Jan
-
- 15. Rang
Re: Hvad skal jeg købe???
Hvor meget må den koste ?
Mellem 2000-4000kr
-
- 15. Rang
Det er nok lidt urealistisk men det er vel muligt hvis man leder.
Tror bare ikke rigtig folk vil sælger den scooter de selv har give 16000 kroner og som virker perfekt til 2000-4000 kroner.
Så ville jeg da forvente at den ikke virker perfekt.
Hvis du er særlig høj eller har store fødder eller krav til scooteren så kan du der begynde at udelukke dem det ikke skal være.
Også om det skal være 2 takt eller 4 takt, blæse eller væskekølet, karburator eller indsprøjtning, osv.
Men hvis 4000 kroner er maksimum så er der jo nok bare ikke så meget at vælge imellem.
Tror bare ikke rigtig folk vil sælger den scooter de selv har give 16000 kroner og som virker perfekt til 2000-4000 kroner.
Så ville jeg da forvente at den ikke virker perfekt.
Hvis du er særlig høj eller har store fødder eller krav til scooteren så kan du der begynde at udelukke dem det ikke skal være.
Også om det skal være 2 takt eller 4 takt, blæse eller væskekølet, karburator eller indsprøjtning, osv.
Men hvis 4000 kroner er maksimum så er der jo nok bare ikke så meget at vælge imellem.
Det har du nok ret i men hvad mærke holder bedst til langeture?
- TOCA
- 9. Rang
- Køretøjer: PGO Comet (Solgt)
Peugeot Fox
CPI GTR 50 (45'er) x2 - Geografisk sted: København
Gå efter de kendte mærker, Honda, Peugeot, Yamaha etc. og jo større hjul, jo bedre stabilitet.
Er godt klar over jeg ikke får en ny scooter til den prisklasse men er der noget jeg skal passe på???
-
- 15. Rang
At du hurtigt kan komme til at bruge lige så mange penge på at lave den som du har givet for den.
En ny original udstødning kan godt koste meget.
En ny original udstødning kan godt koste meget.
Hvad så med 4 eller 2 takt??
Men hvad forslår i er bedst til lange distance kørsel??