Et sted hvor der ikke er metal.
Jeg syntes godt nok også jeg har fået stød gennem tændrørskablet, men hvis du holder på hætten er det sikkert fint hvis den er lavet af plastik.
Det nok fordi de er så store de billedet at så går det galt når den prøver og lave thumbnails ud af dem.
Fordi det ser ud til at uploade fint nok.
Men prøv og lav billederne mindre. 1600x1200 er sikkert fint nok.
Der er en her fra scootergalleri hvor du kan se stelledningen sidde inde under beslaget til bagskærmen.
http://www.scootergalleri.dk/album/stor ... sprint?n=5
Jeg tror dog det er bedre og sætte kabelskoen inderst så den har direkte kontakt med motorblokken.
Giantco Sprint sport problem
-
- 15. Rang
Re: Giantco Sprint sport problem
hvad er det for en ledning som går fra motoren og ind ad på billed 7 der hvor du har dit luftfilter med på ? for den ledning har jeg ikke, jeg har taget nogle nye billeder og video hvor man både kan se at der er gnist fra tændrøret og hvordan den lyder når jeg prøver at starte på kickstarteren
Senest rettet af Gmork 17. december 2014 15:34, rettet i alt 1 gang.
-
- 15. Rang
Det er ikke min scooter men jeg tror det er drænslangen fra bunden af karburatoren.
nåå okay. men det med de andre ledninger kan i se jer ud af det om det er korekt sat sammen
-
- 15. Rang
Jeg kan ikke se der skulle være noget i vejen men nu kan jeg jo heller ikke se hvad der er under plastikken.
Men hvis elstarteren virker så er det sikkert fint.
Det ser lidt rusten ud ved 3 så du kunne eventuelt lige tage det af og slibe på stellet og kabelskoene og bolten sådan at du er sikkert på der er god forbindelse igennem.
Men hvis elstarteren virker så er det sikkert fint.
Det ser lidt rusten ud ved 3 så du kunne eventuelt lige tage det af og slibe på stellet og kabelskoene og bolten sådan at du er sikkert på der er god forbindelse igennem.
ja den kunne godt se bedre ud, men købte den brugt for ca 1½ år siden. men tak for hjælpen indtil videre.