Hjælp til lys på Piaggio

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
caser
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: Piaggio Typhoon

Hjælp til lys på Piaggio

Ulæst indlæg af caser »

Hej

Da mit blink lys foran i højre side ikke har virket i længere tid grundet en for kort ledning besluttede jeg mig for at ville lave det i dag. Hvad jeg ikke tog højde for, var hvordan det var forbundet inden jeg skilte det af. Med det resultat, at jeg nu står med en scooter hvor forlys og begge blink foran ikke virker.
Baglys, bremselys og begge blink bagved virker fint. Lys i instrument brættet virker også. Men når jeg bruger blinklyset til venstre side, så falder og stiger benzin måleren. Det sker ikke når jeg bruger blinket i modsatte side.
Er virkelig på herrens mark, så håber der er en venlig sjæl der kan guide mig på vej. Alt lys osv virkerede fint inden jeg gik fik skilt det ad.

Det drejer sig om en Piaggio Typhoon

på forhånd mange tak

Har taget et billede af ledningerne. Der går 2 sorte en gul og en brun. Og så sidder der en stel fom går ud og dele sig til to stik.

Billede
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Re: Hjælp til lys på Piaggio

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Skriv det hellere inde i http://scootergrisen.org/forum/viewtopic.php?p=14242 så det er samle når det handler om det samme.
Du kan bare kopiere den samme tekst derinde så sletter jeg det her.
Også prøv og upload det originale store billede. Det er ikke rigtig til at se på det lille billede.
Besvar