Skal hjemmesiden også handle om motorcykler ?

Her kan du skrive om hjemmesiden og forummet.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11305
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Skal hjemmesiden også handle om motorcykler ?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg har tænkt nogle gange på om jeg skulle tage infomation om motorcykler med på hjemmesiden.

For eksempel fås en del af de 50 ccm modeller der allerede findes på hjemmesiden også som 125 ccm også ville det jo være nærliggende at skrive "Denne model fås også som 125 ccm" eller ligende.

Og T Hansen er lige begyndt på at sælge motorcykler : http://scootergrisen.org/forum/viewtopic ... 038#p12038

Hvad syntes i ?
Brugeravatar
thedkgamer94
5. Rang
5. Rang
Indlæg: 65
Tilmeldt: 3. marts 2014 21:29
Køretøjer: PGO Hot 50 Den Nye Model

Re: Skal hjemmesiden også handle om motorcykler ?

Ulæst indlæg af thedkgamer94 »

neej lad være med det :)
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Køretøjer: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Skal hjemmesiden også handle om motorcykler ?

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Hvis du med Motorcykler mener dem med motoren i midten og uden "fodplade" som fx en klassisk Harley, ville det vist blive meget omstændigt at samle info og billeder :o
Men en menu med nogle MC-Scootere som T-Hansens med motoren bagerst og fodplade, kunne da være sjovt.
Det er jo nærmest det samme som en alm. scooter, bare lidt flere cc og nogle meget sjovere data :thumbup:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11305
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Skal hjemmesiden også handle om motorcykler ?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg mener dem hvor man skal have motorcykelkørekort og tænker primært på dem der er skridtet over 45 km/t, altså typisk dem med 125 ccm motor.
Brugeravatar
Kymconørden
11. Rang
11. Rang
Indlæg: 1261
Tilmeldt: 8. juni 2012 23:04
Køretøjer: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008

Re: Skal hjemmesiden også handle om motorcykler ?

Ulæst indlæg af Kymconørden »

Ja ok, det ville da næsten være oplagt at udvidde med et Maxi-scooter/Mc-scooter afsnit. Det er jo nærmest det samme halløj.
Betegnelsen Motorcykel finder jeg dog lidt misvisende, selvom det vist teknisk kaldes en motorcykel så snart en scooter overstiger 50cc. :think:
Men så længe de er opbygget som de små 50cc scootere, altså med motoren under sædet og frirummet til benene, kaldes de osse Maxi- eller Mc-scootere som T-Hansens.
Og deres "Mc-scooter" er en god betegnelse, den fortæller at det er over 50cc, og der kræves kørekort (Mc-), samt at den er opbygget som en scooter. (scooter). Det hænger da meget godt sammen.
Brugeravatar
oskar33
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 316
Tilmeldt: 20. juni 2011 15:33
Køretøjer: Giantco G-Buddy 2010
Geografisk sted: Frederikssund

Re: Skal hjemmesiden også handle om motorcykler ?

Ulæst indlæg af oskar33 »

Nej lad være med det. Det er en lidt anden målgruppe som køber en billig motorcykel. Jeg talte med én som sagde at han var pendler og det var med til at holde udgifterne nede i forhold til det at have en bil. Mon ikke også han sendte den til service jævnligt lige som pigen med motorcyklen som ikke kunne lide at hendes negle flækkede.
Man kan selvfølgelig sige at der findes nok ikke så mange motorcykelsider hvor der står hvordan man udskifter rullerne i variatoren men hele det lovmæssige må siges at være rammen for den her side - ikke hvad Thansen finder på.
Besvar